DYFR: eigen release op vinyl, aantal expemplaren over

Smith

Stamgast
Na mijn eerste eigen release op DYFR ben ik op vakantie gegaan en heb er niet zoveel meer naar gekeken. Bij Clone zijn ze inmiddels bijna op maar zelf heb ik nog een aantal exemplaren in de verkoop.

Voor info: www.tunnel-radio.nl/dyfr.htm

ps, pas op het is wel herrie ;)

Voor synthforum leden moet er wel iets te regelen zijn mbt korting op verzending etc.

hm, ik vind radiostar wel lekker, duister en ook dansbaar, veel bass en dat is goed. de rest van de tracks vind ik niet zo, eigenlijk...

maar goed, ga door !

Dat mag hoor, voel me niet beledigt als mensen hun mening geven :)

Veel reacties gekregen dat bepaalde nummers mensen meer aanspraken dan andere, grappig genoeg heb ik van meerdere mensen gehoord dat 1 van de nummers hun favoriet is en daarbij zijn ze allemaal wel een keertje langsgekomen. Wilde bij een eigen release zoveel mogelijk diversiteit inbouwen en dat is wel gelukt denk ik (had toen geen idee of er nog 1 zou komen, intussen komt de volgende op Syncom Data records waarvan vandaag als het goed is de testpersingen klaar zijn op Todayart).

Nee, een echte persing maar zonder label nog. Bij elke persing worden er eerst 2 gemaakt en opgestuurd om te kijken of het naar de zin van het label is. Na akkoord gaat de rest, wat nog wel een maandje duurt dan.
Neem sowieso wel een stapeltje DYFR mee wat ik nog heb liggen, hoewel ik het erg moeilijk vindt om mijn eigen plaat te verkopen tijdens optredens...

Back