[Hardstyle] Siebzehn - F.U.C.K

Ondanks dat deze zo hard mogelijk is denk ik dat je nog wel harder kan :P De eerste helft van de melo heeft idd dat harde/vuile, maar de tweede helft van de melo, wanneer de baslijn omhoog gaat, krijgt ie een soort vrolijk gevoel mee vind ik, dat past ook wel weer bij je stijl maar is misschien nog iets te vrolijk voor een echt hard bedoeld nummer (vind ik). Verder een goede track weer hoor :okdan:

Vette vocals! :D

Hoelang maak je eigenlijk al hardstyle? :p

Hmm, het nummer zit wederom goed in elkaar, netjes gedaan weer.

Toch heb ik weinig met het nummer, sorry. Dat ligt niet aan hoe je het in elkaar hebt gezet, maar aan mijn smaak ;)
Ik houd niet van vocals like fuck, xtc, drug, blabla :)

Kick vind ik trouwens lekker :D

Kijk, hier kan ik wel van genieten.
Vind het wel lekker wegluisteren, alhoewel Mysteries Of Heaven en Hyperemotive ook erg goed zijn vind ik.
Ik merk trouwens wel dat jij vaak de zelfde punch gebruikt, en de bass lijkt ook wel op de andere tracks, maargoed.
Het is wel een eigen style bass, en daarom maakt het voor mij niets uit hehe.

Kortom, geslaagd trackje!

Kijk, hier kan ik wel van genieten.
Vind het wel lekker wegluisteren, alhoewel Mysteries Of Heaven en Hyperemotive ook erg goed zijn vind ik.
Ik merk trouwens wel dat jij vaak de zelfde punch gebruikt, en de bass lijkt ook wel op de andere tracks, maargoed.
Het is wel een eigen style bass, en daarom maakt het voor mij niets uit hehe.

Kortom, geslaagd trackje!
Dank U ;) Ik probeer mijn punch toch telkens ietwat te variëren, dat sluit inderdaad niet uit dat ze allemaal wat op elkaar lijken ;)

eigenlijk vind ik al je tracks wel goed.voor zover ik op je hyves heb geluisterd

:mega:

nog steeds geen platendeal ? Je zit zo dicht tegen een release aan volgens mij, alleen je afmix mag iets netter denk ik voordat de grote mannen dit willen uitbrengen en iets meer "hook" erin met bv stemsamples die meer aanwezig zijn mbt het thema van het nummer.

Nog eens je tracks op hyves gechecked, sommige melodiën zijn vetter dan andere maar dan is de bassdrum weer minder lekker dan sommige tracks. Beetje een combi van beide maken + afmix en dan ben je er volgens mij. Tenminste, als ik headhunterzzz en noisecontrollers als referentie gebruik.

nog steeds geen platendeal ? Je zit zo dicht tegen een release aan volgens mij, alleen je afmix mag iets netter denk ik voordat de grote mannen dit willen uitbrengen en iets meer "hook" erin met bv stemsamples die meer aanwezig zijn mbt het thema van het nummer.

Nog eens je tracks op hyves gechecked, sommige melodiën zijn vetter dan andere maar dan is de bassdrum weer minder lekker dan sommige tracks. Beetje een combi van beide maken + afmix en dan ben je er volgens mij. Tenminste, als ik headhunterzzz en noisecontrollers als referentie gebruik.

Nee, nog geen platendeal helaas:P Dat van die bassdrum + melo heb ik ook opgemerkt, en heb ze al eens aangepast maar daarna niet meer geupload op m'n hyve. Ik heb dus wel een aantal tracks met (naar mijn mening) een lekkere kick + melo. Ik heb ondertussen ook wat opgestuurd naar Dj's United Records en StraightOnRecordings.
Praying to god dat er eens wat actie gebeurd :D

Nee, nog geen platendeal helaas:P Dat van die bassdrum + melo heb ik ook opgemerkt, en heb ze al eens aangepast maar daarna niet meer geupload op m'n hyve. Ik heb dus wel een aantal tracks met (naar mijn mening) een lekkere kick + melo. Ik heb ondertussen ook wat opgestuurd naar Dj's United Records en StraightOnRecordings.

mischien kiezen ze dan eindelijk de Goeie ..! :D(siebzehn) .

:P beter dan de andere CD sample Dj's :doei:

ja het kan nooit lang meer duren niel.. voordat we sieb gaan zien op 100% hardstyle 2010 dubbeldisk edition:P

dus van rollende ezels niets gehoord?!

Ik denk dat je er goed aan doet om uit te wijken naar een ander label. Misschien eens kijken of er een nieuw label opgestart is cq wordt! En anders gewoon eens naar een feest toegaan en proberen daar je cd af te geven aan een dj... in het verleden zo vaak Technoboy voorbij zien wandelen dus tja cdtje geven is dan appeltje eitje... in de hemkade is het benaderen van dj's ook een appeltje eitje...

------------------------------------------------------------------------
maar ook al ben ik helemaal van de hardstyle af moet ik zeggen weer een nette track van je!!! Die vocals ben ik ook geen voorstander van... maar ja het publiek slikt het als zoete koek dus wie ben ik ;)

succes en gewoon lekker doorgaan (je zit op het juiste spoor)

haha bedankt, nee nog niets gehoord van een of ander label.. al heb ik toch meerdere benaderd. Ik zal idd eens wat verse labels benaderen; wie weet ;). Nja, en voor die 100% hardstyle dubbeldisk moet er toch wel ergens op de deur worden geklopt:P

Back