ARP 2600 fader dopjes

Status
Please reply by conversation.

MatthewLeBlom

Moderator
Staff member
Hallo,

Heeft iemand een paar feder dopjes liggen die onder andere voor de ARP 2600 gebruik zijn geworden?
Ik ga ze gebruiken voor mijn Maetro Ring Modulator.

Hopelijk kan iemand me eraan helpen.

Dit zijn ze:

Attachments

• w_arp2600.4_f.jpg
    w_arp2600.4_f.jpg
    231,6 KB · Bekeken: 60
Moeilijk.....Saint Eric geprobeerd?

Laatst zag ik een Oberheim ring modulator vewrkocht worden op Ebay...was te laat met bieden. De voorloper van de Maestro..

Laatst zag ik een Oberheim ring modulator vewrkocht worden op Ebay...was te laat met bieden. De voorloper van de Maestro..

Hey interessant.
De Maestro ringmodulator is gemaakt door Oberheim.
Maar ik wist niet dat er een voorloper bestond waar de naam Maestro niet
opstaat (op de Maestro Ringmodulator staat de naam Oberheim wel namelijk).

Deze had je toevallig gezien?

Attachments

• oberheim_ringmodulator_001.jpg
    oberheim_ringmodulator_001.jpg
    63,3 KB · Bekeken: 64
Hey interessant.
De Maestro ringmodulator is gemaakt door Oberheim.
Maar ik wist niet dat er een voorloper bestond waar de naam Maestro niet
opstaat (op de Maestro Ringmodulator staat de naam Oberheim wel namelijk).

Deze had je toevallig gezien?

Ik bedoel idd de Oberheim variant met die sterretjes....
de Maestro is toch hetzelfde? Ziet er toch alleen anders uit?

Ik zie de Maestro over het algemeen voor veel geld te koop staan.

Ik heb ze in de VS gekocht, daar worden ze per setje van drie verkocht, ik heb er 01-2008
$ 64,- incl. shipping voor betaald (voor 3 stuks dus) dit is zijn ebay winkel: http://stores.shop.ebay.com/ANALOG-U-S-INC__W0QQ_armrsZ1
Zijn naam is Don

Snap zijn prijsbeleid niet zo heel erg goed en toen ik hem met een vraag mailde (waarom ik bovenop zijn hoge verkoop prijs ook nog eens Paypal kosten moest betalen) kreeg ik als antwoord "if you dont like it you can eat a bullit...nou ja zeg...wat een asshole..

Heel erg aardig vind ik hem ook niet, maar ik moest destijds 3 caps hebben en hij had ze.....ze liggen niet voor het oprapen....zijn Ebay prijzen voor equipment zijn ook niet bepaald messcherp te noemen.

Heel erg aardig vind ik hem ook niet, maar ik moest destijds 3 caps hebben en hij had ze.....ze liggen niet voor het oprapen....zijn Ebay prijzen voor equipment zijn ook niet bepaald messcherp te noemen.

Tja 3 ontbrekende kapjes op een 2600 is gewoon balen en ze zijn waardevol die 2600s dus tja...Maar die gast is echt een asshole...

so i said it...

Vragen staat vrij maar voor die poen kan je op zijn mist beleefd zijn.

Minstens een lapdance er bij zou ik wel beleefd vinden voor die prijs :luv:

Dat je gaat lopen beleggen met of handelen in uiterst zeldzame, goed onderhouden apparatuur dat kan ik natuurlijk ergens wel begrijpen. Natuurlijk zou het ook het leukste zijn als iedereen een Rembrandt aan de muur had hangen voor 50 euro, maar er zijn er helaas zo weinig van gemaakt.

Maar een Juno 1? Ik vind het wel weer grappig.

Minstens een lapdance er bij zou ik wel beleefd vinden voor die prijs :luv:

Dat je gaat lopen beleggen met of handelen in uiterst zeldzame, goed onderhouden apparatuur dat kan ik natuurlijk ergens wel begrijpen. Natuurlijk zou het ook het leukste zijn als iedereen een Rembrandt aan de muur had hangen voor 50 euro, maar er zijn er helaas zo weinig van gemaakt.

Maar een Juno 1? Ik vind het wel weer grappig.

Kijk hoge prijzen vragen is prima..maar in het geval van deze verkoper begrijp ik het niet zo goed want zijn inventaris veranderd niet echt veel..hij verkoop gewoon geen reet.

Lapdance erbij..hahaha....tja Juno 1.....hooverrrr

Even inhaken. Weten jullie waar ik slider caps voor m'n Axxe kan vinden? Van die brede zwarte met een gekleurd streepje in het midden.

Status
Please reply by conversation.
Back