Proud owner of Tyros!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Tyros1990

Gedeactiveerd account
Heey..
Ik denk stel me even voor.
Julie kennen me vast nog wel onder het pseudoniem Freddiemercury.
Nou moet ik heel eerlijk bekennen dat ik van mijn andere accounts de namen/wachtwoorden niet meer weet, en dit komt omdat:
Ik wissel om de 3 a 4 maanden wel van pc en mijn accounts zet ik altijd op Mij onthouden zodat ik niets hoef in te voeren... vandaar
Bij dit account heb ik alles netjes opgeschreven dus dat is geen probleem!.

Anyways, Ben Bradley Van Dijk dus, Geboren op 5 december in 1990 te amsterdam, Maar woon al zo`n beetje mijn hele leven in Hilversum.;
Mijn hobby`s, Zingen, Filmen, Keyboardspelen, Met de Tyros bezig zijn:okdan: en gamen..

Ik hoop dat ik op julie hulpvaardigheid kan vertrouwen mocht ik vragen hebben over bepaalde dingen...

Groet Bradley

Yo welkom, met wat voor systeem game je? Anyway ik vindt het altijd zo vaag.... iemand uit 1990 is nu anno 2009 Negentien jaar oud....

Help ik wordt oud :(

Ben nog 18, Word 5 december pas 19.
Ik heb een tijdje met de Xbox-360 gegamed, Maar die heb ik verkocht, vond het tegenvallen...
Ga over 2 weekjes de nieuwe ps-3 kopen met Need for speed shift en singstar Queen EN motorstorm...

En over 2 maandjes komt er een Xbox360 elite met FOrza 3 aan

WELKOM%20TERUG%20OP%20SCHOOL.jpg

jullie zijn weer respectievelijk precies 8 en 18 jaar na mijn broer geboren, mss is dat niet ZO toevallig......

Doe je nog wat op youtube Vandijk?

Lol, Freddiemercury, ik ken die naam nog wel idd. Maar grappig jo, jij bent precies tien jaar na mij geboren, 5-12-80 :mega: wlekom terug

Tjemig ik wor oud. Anyway welkom

Ik heb geen idee hoe dat kan..
Neem op met een gloedjenieuwe Mini-jack naar Jack, En heb het geluid gewoon gebalaceerd staan...

ik ben 4 miljard lichtjaar oud
nee, dat is geen tijdsaanduiding, jullie earthlings begrijpen er ook geen sak fan
welkom terug bradley
ik heb de gordijntjes voor mn scherm weer opengeschoven en ben totaal klaar voor een nieuwe voorstelling

Welkom terug :P snap alleen niet dat als je op synthforum zit (mijn mening) je een Tyros koopt = veredeld keyboard naar mijn mening. Voor dat geld had je al andere echte synths kunnen kopen.

Ik mag niet meer op KeyboardForum omdat het daar allemaal te netjes is en ze mij daar niet tussen willen, Omdat een andere mening dan*Yamaha is de beste* niet is toegestaan bijwijzevan.

Van daar.

Ik ga echt een Synth kopen volgend jaar, maar de Tyros houd ik er bij, en heeft ook een aardige synth aanboord, Het is geen Motif of zo, Maar je kan er leuke dingetjes mee maken.

Ik zal voorlopig stoppen.

Ik zal voorlopig stoppen.

Hey.
Het is er dan toch van gekomen :

Ik ga voorlopig even stoppen met actieve deelname aan het forum, dan kan ik ook wat rust nemen en even goed nadenken wat ik nou allemaal fout doe, en hoe dat beter kan.

Als er forummers zijn die willen weten wat er precies is, stuur mij een PB.

Bedankt voor het begrip.

Tyros!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back