Heey..
Ik denk stel me even voor.
Julie kennen me vast nog wel onder het pseudoniem Freddiemercury.
Nou moet ik heel eerlijk bekennen dat ik van mijn andere accounts de namen/wachtwoorden niet meer weet, en dit komt omdat:
Ik wissel om de 3 a 4 maanden wel van pc en mijn accounts zet ik altijd op Mij onthouden zodat ik niets hoef in te voeren... vandaar
Bij dit account heb ik alles netjes opgeschreven dus dat is geen probleem!.
Anyways, Ben Bradley Van Dijk dus, Geboren op 5 december in 1990 te amsterdam, Maar woon al zo`n beetje mijn hele leven in Hilversum.;
Mijn hobby`s, Zingen, Filmen, Keyboardspelen, Met de Tyros bezig zijn
en gamen..
Ik hoop dat ik op julie hulpvaardigheid kan vertrouwen mocht ik vragen hebben over bepaalde dingen...
Groet Bradley
Ik denk stel me even voor.
Julie kennen me vast nog wel onder het pseudoniem Freddiemercury.
Nou moet ik heel eerlijk bekennen dat ik van mijn andere accounts de namen/wachtwoorden niet meer weet, en dit komt omdat:
Ik wissel om de 3 a 4 maanden wel van pc en mijn accounts zet ik altijd op Mij onthouden zodat ik niets hoef in te voeren... vandaar
Bij dit account heb ik alles netjes opgeschreven dus dat is geen probleem!.
Anyways, Ben Bradley Van Dijk dus, Geboren op 5 december in 1990 te amsterdam, Maar woon al zo`n beetje mijn hele leven in Hilversum.;
Mijn hobby`s, Zingen, Filmen, Keyboardspelen, Met de Tyros bezig zijn
Ik hoop dat ik op julie hulpvaardigheid kan vertrouwen mocht ik vragen hebben over bepaalde dingen...
Groet Bradley

wlekom terug
snap alleen niet dat als je op synthforum zit (mijn mening) je een Tyros koopt = veredeld keyboard naar mijn mening. Voor dat geld had je al andere echte synths kunnen kopen.