Gezocht: Leraar in de synth ''technologie''

Ongeinspireerd

Nieuwkomer
Hey,

ik ben opzoek naar een leraar in de technischere kant van een synth (het gebruik van effecten, layeren, envelopes, LFO's etc.) Uiteraard is het betaald, en als er een geinteresseerd persoon me ook nog wat muziek-technische lessen kan geven (ben een autodidact uit de pianowereld, maargoed, verbeteren gaat voor alles.) zou dat helemaal perfect zijn.

Mij maakt het niet veel uit, maar het zou handig zijn als iemand geinteresseerd is dat hij of zij uit de buurt van utrecht komt (woon zelf in nieuwegein, 3 km van Utrecht af.)

Ik hoop snel een reactie te krijgen

En alvast bedankt.

Zoiets is uitstekend door zelfstudie te leren, bespaart je een hoop geld en je steekt er veel van op. Gewoon veel lezen op o.a. tijdschriften en fora.
Succes!

Ik geen geldwolf en doe het gratis.
Iedereen mag langs komen voor een lesje synth programeren. Er staat een redelijke modulaire synth met oscilloscoop, zodat alles wat je doet ook zichtbaar is.
Dus wil je weten hoe vco's, vcf's, vca's, lfo's, adsr's, ringmodulators, sequencers enz werken en samen werken. Stuur me een pbtje.
Ik weet niet zoveel als Rob Hordijk, maar kan je wel een heel eind opweg helpen.
Ik woon in Wijk bij Duurstede.

....Er staat een redelijke modulaire synth met oscilloscoop, zodat alles wat je doet ook zichtbaar is.
Dus wil je weten hoe vco's, vcf's, vca's, lfo's, adsr's, ringmodulators, sequencers enz werken en samen werken.....

imo is dit de beste manier om het te leren ..... :okdan:

Na de overgang van voorgebakken- naar modulaire synths vind ik geluiden maken veel leuker! Het geeft meer vrijheid, de verandering/het tweaken van het geluid is beter te horen en geeft een betere indruk over de werking van de module...

Mssn kan een Nord modular of een 2e hands Doepfer A-100 basissysteem een betaalbare oplossing voor je zijn?!?!?