Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
leuk begin, werk hem verder uit zou ik zeggen!
volgens mij is er ook ites raars met je mix...

Incest!aangezien we toch aan cross-spamming doen,
Thnxdie 2de versie is ook heel mooi hoor
heb die samples ook staan btw![]()

Phasing? Ja, heb nog nix gemixt in deze versie, komt rechtstreeks uit de synths via het mengpaneel de wave file in...ik mis wel dat effect op de 808 snare
Hehe dat bedoel ik dus, schijt hebben aan wat anderen er van denken...in de eerste versie is je mastering net iets te pompend, maar vind hem wel wat leuker klinken qua feel en groove
Nee, geintje, ik snap wel wat je bedoelt en dat is voornamelijk door wat fx achteraf dat het zo klinkt, het is de bedoeling om de nieuwe versie van de track nog wel te gaan bewerken / mixen. Als ik een keer tijd vind weer... 
Dit mag je me nog een keer uitleggen... Voorbeeldje? En vind je dat bij meerdere tracks of vooral deze? Want deze heeft zelfs nog geen EQ gehad.punt van kritiek, ik vind je synth(s) soms iets te breed klinken in 'het verkeerde frequentiegebied'
I
Dit mag je me nog een keer uitleggen... Voorbeeldje? En vind je dat bij meerdere tracks of vooral deze? Want deze heeft zelfs nog geen EQ gehad.

Linkje is dood, doe's eff opnieuw posten?wel in de eerste is het overduidelijk de overdreven master
doe ik natuurlijk ook soms
ik zit hier ook op creative pc speakers te luisteren heh![]()
hehe Die brede saw wordt niet gefilterd, behalve door een hele langzame LFO, maar er komt een andere synth bij, die het geluid een beetje verandert. Snap wel wat je bedoelt, denk ik... Maar wat vindt je er storend aan? Dat ie zoveel ruimte opvreet?de tweede vond ik dat met die brede ruisige saw- synth.. nu ik tweede keer luister valt het best wel mee.. vind hem beter klinken nadat je hem iets weggefilterd hebt zo halverwege (net voor die bassline break, die overigens heel vet is)