• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Novation A-Station - 200 euro

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Yoozer

vorbei
Wegens analoge gear-uitbreiding:

Eminent 310 Unique (standaardversie)

eminent310.jpg

Het enige echte Jarre-orgel! Omdat 't zo'n zwaar geval is - alleen ophalen. Hij past met gemak in een stationwagon (Renault Megane) en is voornamelijk lomp, niet zozeer zwaar. Bij 3 schuifjes op het rechterpaneel van het onderste klavier missen de schuifjes, maar met wat pulken kun je ze nog heen en weer bewegen. (De Solina String Ensemble bovenop is -niet- te koop). 50 euro.

Roland JX8P

jx8p.jpg

Het meeste polysynth voor je geld. Onderschatte machine met hele mooie pads. Inclusief de niet makkelijk te vinden M16C cartridge voor nog eens extra presetplezier. Het display is nog lekker helder en de schuiven werken prima, aftertouch is helaas wel zoals bij zoveel modellen nicht mehr in leben. Demo hierrr. 250 euro. Wordt niet verstuurd.

Novation A-Station

astation.jpg

Zilveren faceplate, inclusief adapter. Handleiding staat op de Novation-site. 8 voices, 3 oscillators per voice, demo's hierrrr. Kan worden verzonden, kosten koper. Kleine krachtpatser. 225 euro.

Behringer V-Verb

Zie foto bovenin. Mooi ding, zwaar onderschat, zie Gearslutz voor mensen die 'm erg goed voor z'n prijs vinden klinken. Alle encoders werken nog prima, alleen heb ik een of twee keer gehad dat er een lijntje in het display uitviel. Even uit en weer aan, en probleem is verholpen. Inclusief kabel. 90 euro. Kan worden verzonden, kosten koper.

Voor alles geldt: het moet niet weg, en ik heb geen interesse in ruil. Ophalen en testen kan in het pittoreske Helden (tegenwoordig gemeente Peel & Maas). Voor alles behalve de Eminent sleur ik 't graag voor je mee naar Eindhoven Airport waar ik werk.

JX8P en V-Verb zijn gereserveerd.

JX8P en V-Verb zijn daarnet verkocht! :)

en een gezonde schop. Laat anders even weten of ik teveel voor de Eminent vraag; ik weet dat ze niet zomaar worden weggegeven op Marktplaats.

A-Station gaat naar 200 euro toe. Deze werd recentelijk nog aangeboden voor 250, dus dan heb je met deze een redelijkere prijs :P.

Oh, ik had al 2 keer mogen schoppen in de tussentijd. Naja, bij deze dan.

Schoppie, schoppie-tijd.

En nou mag ik wel schoppen :P

Er is interesse in de Eminent, maar er heeft nog niemand gereageerd op de A-Station. Knopjes, 8 stemmen - wat wil je nog meer?

Eminent is weg, A-Station staat er nog.

A-Station is ook weg :).

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back