Kekke466
Old New Wave
Ik vroeg me af of het mogelijk was een drumtraks te syncen aan een Juno 60.
Aangezien ik toch wel relatief nieuw ben in sync-toestanden wou ik even de hogere kennis van het synthforum raadplegen
. Omdat ik niet graag dingen bouw die niet werken uiteraard.
Een vriend van me heeft me eens een schema getekend van hoe dat ik dit zou kunnen bouwen maar heb hier toch nog wel wat vragen rond. Zou dit met een clockchip op te lossen vallen? Ik wil dat schema wel eens plaatsen.
Als ik de Clock out neem van de drumtraks en gewoon in de Juno 60 arp clock in steek, slaat de arpeggio zwaar op hol... kan het misschien iets met de ppm zijn?
Alvast bedankt voor de informatie.
Aangezien ik toch wel relatief nieuw ben in sync-toestanden wou ik even de hogere kennis van het synthforum raadplegen
. Omdat ik niet graag dingen bouw die niet werken uiteraard.Een vriend van me heeft me eens een schema getekend van hoe dat ik dit zou kunnen bouwen maar heb hier toch nog wel wat vragen rond. Zou dit met een clockchip op te lossen vallen? Ik wil dat schema wel eens plaatsen.
Als ik de Clock out neem van de drumtraks en gewoon in de Juno 60 arp clock in steek, slaat de arpeggio zwaar op hol... kan het misschien iets met de ppm zijn?
Alvast bedankt voor de informatie.