Kicksynthesizer

Status
Please reply by conversation.
Ik gebruik de NI Massive voor kicks. Deze heeft onwijs snelle envelopes die het vaak zelfs winnen van envelopes in hardware. Bovendien is hij superprecies en heb je dus geen gedoe met kicks die iedere keer anders klinken. Je kunt de fase van de oscillatoren resetten met een note on en op deze manier precies de hoeveelheid click regelen. Hij heeft ook nog een aantal buizen emulators waarvan vooral de classic tube lekker werkt om je kick wat meer punch te geven.

Het is dan wel geen hardware maar het maakt wel vette kicks en zit bovendien binnen je budget.

Ghehe,.. dit verandert langzaam in " slijt je mbase draadje" Ik heb die andere gekocht van eerder in t draadje. En de starter heeft nog steeds nix?

hey, bizar.. krijg nu pas een e-mail dat er een reactie was en er blijkt een hele lijst bij te zijn gekomen :frons:
ben nog steeds wel benieuwd naar een mbase01 inderdaad.. iemand ruilen met een quasimidi quasar?

ff voor mbase01 gebruikers: ik wil m inzetten in ambient, breakcore en tekno.. dat zou toch wel te doen moeten zijn?
sik

hey, bizar.. krijg nu pas een e-mail dat er een reactie was en er blijkt een hele lijst bij te zijn gekomen :frons:
ben nog steeds wel benieuwd naar een mbase01 inderdaad.. iemand ruilen met een quasimidi quasar?

ff voor mbase01 gebruikers: ik wil m inzetten in ambient, breakcore en tekno.. dat zou toch wel te doen moeten zijn?
sik

Ik zeg,.. heb m een paar uur gechecked zojuist,. en dadding kickt vet!!!
En r staan r twee te koop! Hier op t forum! Ik zeg,. ga d'rvoor!!

Ih heb zes jaar lang een mbase01 gehad en sinds een paar weken een mbase11. Qua attack mogelijkheden en punchy geluid blaast de 11 de 01 helemaal weg. Ik zal kijken of ik binnenkort wat hardcore snippets van de mbase11 kan laten horen op t forum in combinatie met de m-resonator.

nou jongens en meisjes...
ik heb hier nu een witte mbase01 staan hoor :P
damn, wat klinkt dat ding dik!
bedankt voor alle tips en voor iedereen die deze thread leest voor info over mbase..... hij's vet-ter-di-vet-vet! (voor mbase11 vraag Terra Pee blijkbaar haha)

sik

Ih heb zes jaar lang een mbase01 gehad en sinds een paar weken een mbase11. Qua attack mogelijkheden en punchy geluid blaast de 11 de 01 helemaal weg. Ik zal kijken of ik binnenkort wat hardcore snippets van de mbase11 kan laten horen op t forum in combinatie met de m-resonator.

kijk, dat wilde we horen !!!!! :mega: @!!!

kan je toch beter een airbase kopen als een mbase01 of zie ik dat verkeerd? voor 100 meer heb je er een snare 2 toms hihats claps crash en rimshot bij

ik heb een pearl syncussion te koop
(uberkick)

Status
Please reply by conversation.
Back