Nieuwe kroeg in Utrecht

Nolet

verkeerd in goede staat
Een oude collega van mij opent Zaterdag a.s. een nieuwe kroeg in Utrecht. De kroeg is qua formule gericht op "jonge hippe mensen". Een vriend van mij is nu al resident DJ en, voor de kenners, het moet een formule a la 'het Hart' worden.

Het heet Tilt en zit in de Loef Berchmakerstraat (tegenover het Neude) in het pand waar vroeger de Kameel zat.

Zo die reclame boodschap is weer voorbij.

Het hart zit ook bijna altijd te vol.

Mooi, ik zal het eens een keertje gaan checken!

als ze ook geinteresseerd zijn in iemand die lekkere soulvolle house en US garage draait kan ik er wel een keer een mix-cd'tje neerknallen...

Olaf

da's natuurlijk een kwestie van de kip en het ei ;)

Olaf

ik mee.
utrecht gaaf.
vrouwen lekker.
cyan blij.
*D

vrijdag de achtste.
om maar even de eerste datum te noemen waarop ik 's avonds geen verplichtingen heb... :confused:

feb welteverstaan.

voor de kenners, het moet een formule a la 'het Hart' worden.
Aha, Het Hart..dat is toch óók tegenover het Neude? Ben ik wel een paar keer geweest, een beetje een kenner dus... Dan zal Tilt wel een relaxte tent worden!

het hart relaxed? met al die drukte vinnik het niet bepaald relaxed meer daar.....

Olaf

Ik ben er een paar keer geweest, en dat was dan op een verloren dinsdag of woensdag avond.
Gewoon vroeg komen, een plaats veroveren aan die bar met die leuke meid. En pas laat weer weggaan: Volle asbak, lege glazen...
Niet in het weekend dus, dan is het mij ook te druk!!

We hebben het toch niet over Malanka he? Of wel soms... Zij is naar Rotterdam verhuisd.

uhh...Malanka...nou zou best kunnen. Ik weet het niet, ik woon trouwens ook al een half jaar niet meer in Utreg. Ben sindsdien niet meer in het hart geweest.

Malanka is ook een oude collega van mij, toen ik bij de Poort werkte. De eigenaar van de Poort is nu ook mede-eigenaar van Tilt. De andere mede-eigenaar van Tilt werkte eerst ook bij de Poort.

De eigenaar van het Hart is de oude bedrijfsleider van de Poort.

Klein wereldje!

Helemaal vergeten om tijd + datum te geven.

Ik ben Zaterdag a.s. er zowiezo (of is het sowieso???).
Ik kan eigenlijk alleen in het weekend of op vrijdagavond.
Als het leuk is geef ik er ook binnenkort mijn verjaardagsborrel (om Eljas, de mede-eigenaar, een beetje te helpen).
Ik ben 6 feb jarig, dus 8 feb is een mooie datum.

In de poort werkt een vriendin van mijn ex en Malanka woonde bij mijn ex in huis.. Inderdaad een klein wereldje... CraZ heeft vlak bij de Poort gewoond. Achter het spoor in die kleine houten keet! :)
Maar de Tilt zal dus ook wel beter worden en het is goed dat ze bevriend zijn met de Poort en het Hart. Dat maakt het een stuk relaxer.

Helaas kunnen CraZ en ik niet. 8 februari zijn we op weg naar Tsjechie!

ik zal erbij zijn de 8e..lijkt me leuk!
overigens voor de house/garage liefhebbers: 1 maart draai ik in Eindhoven, en na me komt niemand minder dan Terry Hunter! dat wordt dus VET!

Olaf

1 maart ben ik er bij! Waar? Begin maar een nieuwe thread bij optredens.

ik weet nog niet of de hele line-up nu al officieel rond is, maar als ik weet dat alles rond is dan post ik het hiero!

Olaf

Back