Analoge korg Poly 61 te ruil. De synth heeft geen midi, maar wel een arpeggiator die met een trigger input te syncen valt. Het ding heeft een aparte klank, leuk bijv. voor electro. Ik wil 'm ruilen omdat ik een Poly 61 M heb weten te bemachtigen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
dacht het niet... dit is nl de digitale versie van de poly-six...Origineel geplaatst door Niels
Analoge korg Poly 61 te ruil.

Origineel geplaatst door 6 trak
dacht het niet... dit is nl de digitale versie van de poly-six...

de term 'ANALOOG' slaat in eerste plaats altijd op de osc's...
vooruit dan maar, ff onderbouwd en wat specifieker:
de ensoniq mirage is een sampler... die is... juist digitaal... maar heeft analoge filters...
zeg mij dus ff is dat een analoge sampler dan? pcies!![]()

Origineel geplaatst door marten
Juist! Trouwens iedere analoge synth met midi en/of een gescand toetsenbord heeft DCO's...
Origineel geplaatst door marten
Fkes licht offtopic: Boemtsjak, weet jij hoe je een gewone poly61 kan midificeren? Als mijn geheugen me niet in de steek laat, was jij met iets dergelijks bezig, toch? [/B]
Je hoort t.z.t. wel van me als ie af is. 

dacht het niet... dit is nl de digitale versie van de poly-six...

Origineel geplaatst door Boemtsjak
Nee, er is een echt een wezenlijk verschil tussen een DCO die digitaal en een VCO die door een D/A converter wordt aangestuurd. De oscillators van een synth met midi of een gescand keyboard zou je eventueel DC VCO's kunnen noemen, maar geen DCO's.
OK, weer wat geleerd... Is er ook verschil in klank?Origineel geplaatst door Boemtsjak
Je geheugenbatterij doet 't trouwens nog prima.
[/B]