• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg Poly 61 te ruil

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Niels

Ouwe rot
Analoge korg Poly 61 te ruil. De synth heeft geen midi, maar wel een arpeggiator die met een trigger input te syncen valt. Het ding heeft een aparte klank, leuk bijv. voor electro. Ik wil 'm ruilen omdat ik een Poly 61 M heb weten te bemachtigen.

Re: Re: Korg Poly 61 te ruil

Origineel geplaatst door 6 trak
dacht het niet... dit is nl de digitale versie van de poly-six...

Alleen de oscillators zijn DCO's, de rest is gewoon allemaal analoog, zelfs de enveloppen.

Juist! Trouwens iedere analoge synth met midi en/of een gescand toetsenbord heeft DCO's...
Fkes licht offtopic: Boemtsjak, weet jij hoe je een gewone poly61 kan midificeren? Als mijn geheugen me niet in de steek laat, was jij met iets dergelijks bezig, toch?

de term 'ANALOOG' slaat in eerste plaats altijd op de osc's... 8)

vooruit dan maar, ff onderbouwd en wat specifieker:
de ensoniq mirage is een sampler... die is... juist digitaal... maar heeft analoge filters...
zeg mij dus ff is dat een analoge sampler dan? pcies! :D

Laatst gewijzigd:
de term 'ANALOOG' slaat in eerste plaats altijd op de osc's... 8)

vooruit dan maar, ff onderbouwd en wat specifieker:
de ensoniq mirage is een sampler... die is... juist digitaal... maar heeft analoge filters...
zeg mij dus ff is dat een analoge sampler dan? pcies! :D

Je geeft zelf het antwoord al, mr Six...:)

Origineel geplaatst door marten
Juist! Trouwens iedere analoge synth met midi en/of een gescand toetsenbord heeft DCO's...

Nee, er is een echt een wezenlijk verschil tussen een DCO die digitaal en een VCO die door een D/A converter wordt aangestuurd. De oscillators van een synth met midi of een gescand keyboard zou je eventueel DC VCO's kunnen noemen, maar geen DCO's.

Origineel geplaatst door marten
Fkes licht offtopic: Boemtsjak, weet jij hoe je een gewone poly61 kan midificeren? Als mijn geheugen me niet in de steek laat, was jij met iets dergelijks bezig, toch? [/B]

Ik ben inderdaad van plan om een redelijk uitgebreide poly MIDI-kit te maken voor onder andere de Juno-60 en de Polysix. En ik zit hier toevallig net naar de schema's van de Poly-61 te kijken en volgens mij is het ook heel mogelijk om die kit ook voor deze synth geschikt te maken. Maar het gaat nog wel even duren voordat ik daar goed en wel mee klaar ben. ;{ Je hoort t.z.t. wel van me als ie af is. :)

Je geheugenbatterij doet 't trouwens nog prima. ;)

dacht het niet... dit is nl de digitale versie van de poly-six...

Digitaal zijn VA's en softsynths. De digitale versie van de Polysix komt binnenkort pas uit. ;)

Origineel geplaatst door Boemtsjak
Nee, er is een echt een wezenlijk verschil tussen een DCO die digitaal en een VCO die door een D/A converter wordt aangestuurd. De oscillators van een synth met midi of een gescand keyboard zou je eventueel DC VCO's kunnen noemen, maar geen DCO's.

:geslaagd: OK, weer wat geleerd... Is er ook verschil in klank?

Origineel geplaatst door Boemtsjak
Je geheugenbatterij doet 't trouwens nog prima.
[/B]

Dank u :D

Iemand nog een leuk ruilvoorstel ? Hij mag eventueel ook weg voor 175 euro.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back