• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Matt1

Ingeburgerd
Dreadbox Erebus v3 - analoge, duofonische synthesizer in goede staat. Perfect voor leads en drones en FM gekkigheid! Het lak bij de filter is een beetje vervaagd. Met patch bay! €475,00

Roland SH-01a
- boutique clone van de legendarische SH-101. Er is zowel een mono, unison en poly mode. Zo goed als nieuw. €230,00

Deze synths mogen weg omdat ik plek wil maken voor nieuwe apparatuur.

Testen mag en het is op te halen in Arnhem. Bij vragen of interesse, stuur me gerust een bericht. Ruilen mag ook tegen een goede aanbod.

Attachments

• IMG_0958.jpeg
    IMG_0958.jpeg
    216,2 KB · Bekeken: 115
  • IMG_0959.jpeg
    IMG_0959.jpeg
    164,3 KB · Bekeken: 108
Roland SH-01a is nog beschikbaar

Erebus v3 is niet meer beschikbaar.

SH-01a is nog beschikbaar. Ruilen mag tegen een effectenpedaal. Voorkeur gaat naar een stereo reverb/delay pedaal van OBNE, Dreadbox of Earthquaker. Mocht je iets anders in de aanbieding hebben, verras me maar.

SH-01a is nog steeds beschikbaar! Iemand die deze mooie synth wil overnemen?

Back