Prijs INDIGO II en VIRUS KC

Sarrova-Q

Status: self-oscillating
Hey allemaal.

Misschien een stom vraagje, maar weet er iemand waarom de Virus KC en INDIGO II exact evenveel kosten?

Beiden hebben juist dezelfde mogelijkheden, met als enig verschil een ander design en een ander toetsenbord.
Je zou toch verwachten dat de Inigo II, die veel kleiner is, ook minder kost?

De indigo heeft blauwe leds.... misschien zit het hem daarin.
bij thomann is tie trouwens wel 40 euro goedkoper

blauwe led's alleen al zijn gewoon al 5 euro per stuk :)

tel de leds op de indigo en tel uit de kosten :)

De Indigo is het elite model van de virus.

In eerste instantie is de Indigo 1 in een limited oplage gemaakt, echter verkocht deze zo goed dat Access besloten heeft hem vast in het assortiment op te nemen. Ik denk dat er nog steeds iets hiervan is blijven hangen, dat de Indigo nog steeds als iets speciaals wordt gezien.

Er komt nu ook een zwart/rode Indigo, welke 100eur goedkoper is dan de originele, maar dezelfde inhoud heeft.

hP

Origineel geplaatst door oOAIOo
De Indigo is het elite model van de virus.

In eerste instantie is de Indigo 1 in een limited oplage gemaakt, echter verkocht deze zo goed dat Access besloten heeft hem vast in het assortiment op te nemen. Ik denk dat er nog steeds iets hiervan is blijven hangen, dat de Indigo nog steeds als iets speciaals wordt gezien.

Er komt nu ook een zwart/rode Indigo, welke 100eur goedkoper is dan de originele, maar dezelfde inhoud heeft.

hP

ook met blauwe leds??? misschien vandaar goedkoper....

Dit is die zwarte:

DSC00020.JPG

Die zwarte indigo ziet er bruut uit. Dat wordt weer sparen.

................misschien dat hij over 5 jaar voor een voor mij betaalbare prijs op marktplaats wordt aangeboden!!!

Die zwarte lijkt alsof ze een KC verkeerd gewassen hebben...

(nou zo erg is het ook weer niet)

Ik kan er ook niet over roepen......
Ook raar dat hij nog Indigo heet, terwijl er geen spoortje Indigo meer te vinden is. Of zie ik iets over het hoofd?

Origineel geplaatst door ZmokE
Ik kan er ook niet over roepen......
Ook raar dat hij nog Indigo heet, terwijl er geen spoortje Indigo meer te vinden is. Of zie ik iets over het hoofd?

Haha...dat is ook het eerste wat ik dacht. Ze hadden hem beter 'Crimson', 'Negro' oid kunnen noemen.

Back