Adapter Boss SE-50

Status
Please reply by conversation.
Dat is dacht ik gewoon een standaard BOSS PSA-xx adapter, die ze bij iedere muziekzaak wel zullen hebben. Maargoed, daar zullen ze niet gratis zijn...

Hmm jammer. PSA is namelijk wel vrij gangbaar, BRB 220 weet ik niet.

Wel vond ik deze thread (misschien had je hem zelf ook al gevonden).

Op zich zou dat wel kunnen, maar universele adapters met een AC uitgang zijn lastig te vinden.

Universele DC adapters ipv een originele veroorzaken soms een brom omdat ze dan niet genoeg afgevlakt zijn. Bij AC adapters zit de afvlakking in het apparaat zelf en heb je hier geen last van.

Dus mocht je een andere adapter vinden dan de BRB 220, maar wel met 12V AC en een uitgangsstroom van 1500mA of meer, dan zou dat moeten werken.

Het probleem zit in het stekkertje..de doorsnede van de middenpin is dikker als bij de universele standaardplug , en past dus niet bij de BOSS spulletjes..slim..daarom kunen ze die dingen blijven verkopen..zit met het zelfde probleen maar heb meerdere Boss apparaten dus kan stekkertje wisselen..en ben te lui / gierig /moe om naar de ceintuurbaan te gaan..

oh ja boven de 1.2 A heb je ook weinig aan universele adapters , die leveren dit namelijk echt maximaal..op enkele oudere modellen na, type baksteen..
de Ceintuurbaan adapter blijkt das 1 van de weinige geschikte alternatieven te zijn,
maar dus tot !! 1.2 A..

merk en type van deze variant, zijn mij echter niet bekend..als je er een haalt meldt dat nog even..
kan dit dossier ook:
als zijnde volledig,
gesloten worden.

Hey NLS,

Ik heb er hier eentje liggen die je wel mag hebben. Ik zal hem morgen even doormeten om te kijken of hij nog wel werkt.

Ik vond ook nog de bijpassende SE-50, ik dacht dat ik die niet meer had. Hij werkt niet meer maar ik kan hem erbij doen voor reserveonderdelen.

Laatst gewijzigd:
Status
Please reply by conversation.
Back