• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

drumcomputer+diverse

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

sunny pedaal

ALL (Anna Loog Lid)
beste mensen, ik wil o.a.het volgende gaan verkopen, misschien heeft iemand toevallig hierin interesse
Advertentie tekst: Wersimatic drumcomposer cx5

___combinatie van digitale en analoge drumsounds
+programeerbare digitale sequenser. top van wersilijn .
midi in/out, midclock in-out , 8 uitgangen+ breakoutbox levert 8X
regelbare mic/line/trig in-to midi converter.
pitchshifting in real time van de drumsounds over een groot
bereik mogelijk ,etc
technisch en optisch 100%
inclusief manual
vraagprijs125€
daarnaast wil ik een ms20, een roland system 100 model101 en een roland jd800 verkopen. deze moeten echter toch wel een behoorlijke prijs opbrengen om de (an)dromeda te kunnen realiseren.ik heb ze diverse sites gezet, voor de (wel)licht vermogende geintereseerde

ik heb ze op 2de hands muziek en de interface gezet, (schrik !)

tja,daar heb je eigenlijk wel gelijk in.
het koste me trouwens best wel enige moeite om m'n advertentie op de site te krijgen .de eerste 2 keer lukte het helemaal niet en liep hij vast.dit overkwam me de vorige keer ook al. nadat ik de foto eraf gehaald had (was gewoon jpeg en klein genoeg) lukte me het na twee keer opstarten wel. ik weet niet of dat een voor andere ook bekend probleem is of dat het aan de mac ligt.
ik wil misschien binnenkort toch ook maar de advertenties op deze site zetten. als instrument passen ze er wel bij , misschien dat sommige mensen de prijs provocatief zouden vinden.
de drumcomputer vond ik wel echt iets apart voor deze site gezien de hoeveelheid mogelijke aansluitingen (b.v. voor iemand die al een modulaire analoge synth heeft). groet

Tja... het is een behoorlijk obscuur apparaatje, die Wersi. Als er een iemand geinteresseerd is in het ding, dan vind je ze wel op DSF, is zo'n mijn idee.

Voor de rest, de prijzen voor die andere synths zijn op zijn minst provocatief te noemen. Maar het gezegde gaat: "Nee heb je. Ja kun je krijgen."

Succes!

och ja,ik heb gekeken wat er zoal voor betaalt wordt op het net en ben wat onder gaan zitten.
opknappen en draaiend houden van m.n die oude bakken heeft me ook best al die tijd een behoorlijke cent gekost . en kijk vragen staat vrij , of dat is wat ik ervoor krijg weet ik natuurlijk ook niet. feit blijft wel dat volgens mij die euroeinfuhrung de prijzen behoorlijk verhoogt heeft. daar loop ik ook tegenaan.alleen die andromeda is behoorlijk gezakt in prijs , maar daarvoor geldt waarschijlijk "niet te lang wachten met kopen anders is hij uit produktie"
en het is me toch een plaatje
groet, leo

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back