Hallo allemaal !

welkom welkom...

mogen we iets meer van je weten?
bijvoorbeeld waarmee je muziek maakt en wat je favoriete personage uit sesamstraat is *D ?

[hopelijk ben je een softsynther...]

Orgineel geplaatst door cyan_circle
[hopelijk ben je een softsynther...]
Ook, namens alle moderators, welkom!

Hopelijk ben je een hardsynther!

Orgineel geplaatst door JohnnyBusca
Hopelijk ben je een hardsynther!

okee okee...
hopelijk ben je een synther... djiezes... ik mag toch hopen... :p

Hallo BasicSystem,

Welkom op het forum.

Ik denk alleen dat je bij het aanmelden een spelfoutje in je naam hebt gemaakt....

Uhm... Oh ja, wel. Sorry, ik zag dat dus ook over het hoofd. BasicSytem...

Is BasicSystem gebaseerd op de Doepfer A-100?

klinkt lekker hoor !

klinkt lekker hoor !

ben ook erg benieuwd wat ie gebruikt

tafel ziet er i.i.g. cool uit op mp3.com

BasicSystem, nadere introductie.....

BasicSystem, nadere introductie.....

Ok, hierbij een wat nadere introductie........

Zoals waarschijnlijk bijna iedereen op deze site heb ik thuis een berg met electronische rommel staan. Deze wisselt voortdurend van samenstelling maar de Nord Rack2, de Yamaha AN1X en de
Akai S3000XL hebben al een hele tijd een vaste basisplaats.
Daarnaast heb ik een tijdje geleden een lekkere analoge Mackie tafel gekocht en mijn Yamaha 01V de deur uit gedaan.
Voor het midi gedeelte gebruik ik een oude Atari ST met Cubase.
Ik heb geen Doepfer A-100, lijkt me wel te gek om zo'n supervette modular te hebben trouwens........

Ik hou van de Detroit technosound: mensen als Juan Atkins, Jeff Mills, Claude Young en Drexcya kan ik erg waarderen.

Op mijn mp3 pagina www.mp3.com/basicsystem staan de tracks die ik de laatste tijd gemaakt heb. Ik ben al een tijdje bezig met diverse labels om wat spul uitgebracht te krijgen maar helaas ketst dat steeds op het laatste moment af. Maakt me niet uit, ik ga gewoon lekker door met het maken van tracks.

Ik kijk de laatste tijd niet zoveel meer naar Sesamstraat, op dit moment is mijn favoriete TV programma het weerbericht op de BRT.

groeten

BasicSystem

hey welkom!

ik zie overigens dat je op marktplaats een novation te koop hebt
misschien ook leuk om hem op het forum te koop te zetten in de markplaats-sectie

Back