Otlen Lid Lid sinds 14 februari 2006 Berichten 6.701 Locatie The cosmos 14 oktober 2009 #21 PWM schreef: Hoi forumleden, Aangezien mijn computer is afgefikt (de voeding dan) heb ik een nieuwe gekocht. Zie meer... Je had natuurlijk ook voor een paar tientjes een nieuwe voeding kunnen kopen, hoop geld, ergernis, frustratie, tijd, installatie etc. gespaard.
PWM schreef: Hoi forumleden, Aangezien mijn computer is afgefikt (de voeding dan) heb ik een nieuwe gekocht. Zie meer... Je had natuurlijk ook voor een paar tientjes een nieuwe voeding kunnen kopen, hoop geld, ergernis, frustratie, tijd, installatie etc. gespaard.
Acidfever There's no "I" in denial. Lid sinds 12 Maart 2004 Berichten 9.068 14 oktober 2009 #22 Kalusi schreef: Is windows 7 al officieel uit? Zie meer... Nog 8 dagen........
Otlen Lid Lid sinds 14 februari 2006 Berichten 6.701 Locatie The cosmos 14 oktober 2009 #23 Acidfever schreef: Nog 8 dagen........ Zie meer... Waar heb je die info gevonden? Op de MS site stond het eerst maar daar kan ikhet nu niet meer vinden. En de NL versie?
Acidfever schreef: Nog 8 dagen........ Zie meer... Waar heb je die info gevonden? Op de MS site stond het eerst maar daar kan ikhet nu niet meer vinden. En de NL versie?
zmooc Prutser allerlei Lid sinds 6 januari 2008 Berichten 685 Locatie nimwegen 14 oktober 2009 #24 spdk schreef: We hebben het toch ook over Windows? Zie meer... Je had het over "een 64bit os"
PWM User Lid sinds 27 januari 2007 Berichten 5.564 Locatie Amsterdam 14 oktober 2009 #25 Kalusi schreef: Je had natuurlijk ook voor een paar tientjes een nieuwe voeding kunnen kopen, hoop geld, ergernis, frustratie, tijd, installatie etc. gespaard. Zie meer... Maar een nieuwe compu is geen straf hoor.
Kalusi schreef: Je had natuurlijk ook voor een paar tientjes een nieuwe voeding kunnen kopen, hoop geld, ergernis, frustratie, tijd, installatie etc. gespaard. Zie meer... Maar een nieuwe compu is geen straf hoor.
Nerve Ettertje Lid sinds 25 juli 2003 Berichten 572 Locatie België 14 oktober 2009 #26 Neen, zal ergens rond de kerstperiode zijn (hoewel ik toch liever iets anders onder m'n boom terugvind).
Neen, zal ergens rond de kerstperiode zijn (hoewel ik toch liever iets anders onder m'n boom terugvind).
Nerve Ettertje Lid sinds 25 juli 2003 Berichten 572 Locatie België 14 oktober 2009 #27 Acidfever schreef: Nog 8 dagen........ Zie meer... Owww ? Da's dan flink vervroegd...
Rvooh Gepokt en gemazeld Lid sinds 9 december 2002 Berichten 7.587 Locatie la côte belge 14 oktober 2009 #28 Ik draai een namaak macje op mijn Q8200 als een zonnetje OSX Leopard :p
PWM User Lid sinds 27 januari 2007 Berichten 5.564 Locatie Amsterdam 14 oktober 2009 #30 Weet iemand hoe ik mijn Cubase weer alle 4 in en outputs van mijn M-audio delta 44 laat herkennen? Nieuwe pc geeft wel veel stress idd.
Weet iemand hoe ik mijn Cubase weer alle 4 in en outputs van mijn M-audio delta 44 laat herkennen? Nieuwe pc geeft wel veel stress idd.