goedkope drukknoppen met leds

jwhagenbeek

Ouwe rot
Voor 20cent/stuk
http://bose.en.alibaba.com/product/..._Push_Button_Switch_Off_On_Latching_Make.html

erg gaaf voor mijn diy sequencer... maar hoe weet ik of ik ze wel echt ontvang als ik geld over maak?:

100pcs cost is 30usd

Gross weight is 0.6KG , Shipping postage is 35usd

total:65usd

Terms of payment :T/T ,westernunion.Paypal

PAYPAL:promisingsimon@yahoo.com.cn

Westernunion Information:
First name :SHU GUANG
Last name:PAN
ADD:No.200,Longjing Rd,Liushi Town,Yueqing,Zhejiang,China-325604

Best wishes & kind regards
Bob
Manager
Yueqing Fengxing Electric Factory
Website: http://cnflin.en.alibaba.com/
ADD:No.200,Longjing Rd,Liushi Town,Yueqing,Zhejiang,China-325604
Tel/Fax:0086-577-27878016 Mobile:0086-13626524856
Mail:promisingsimon@yahoo.com.cn,promisingsimon@gmail.com,bobpan2008@yahoo.cn
MSN:promisingsimon@hotmail.com

Message IP Address:212.123.151.*
Message Origin:Netherlands
Although Alibaba.com aims to provide you with accurate Sender Details, we are not able to fully guarantee the accuracy of every Sender's IP information. Alibaba.com is neither responsible nor liable for any of the above information.

Via die eerste link kom ik eigenlijk uit bij Zhejiang Bose Group Co., Ltd. en niet bij Yueqing.

Bij die Yueqing weet ik t niet helemaal trouwens. Net iets teveel verschillende namen om er wijs uit te worden (en emailadressen als 'promisingsimon' lijken me niet echt gerelateerd aan dat bedrijf eigenlijk..). Verder komt het bedrijf uit china, betaal je in dollars en komt degene die de informatie online gezet heeft uit nederland? (of is dat je eigen IP-adres onderaan de post?)

Maargoed, dat is mijn voorgevoel, kan best dat je er prima zaken mee kan doen, maar zo op t eerste gezicht vindt ik t een beetje apart.

check, ik probeer het gewoon in alle goede hoop.
ik wil namelijk graag een aantal babyten sequencers naast elkaar koppelen om een soort hardware matige monome te maken om mn modular aan te sturen en een aantal analoge drummodules en de switches met led die de electronicaboer in nederland me wilde aansmeren kosten 3,50 per stuk en hij verzekerde mij dat dit echt de goedkoopste waren.
kan ik natuurlijk aan beginnen maar 70 stuks word dan een duur grapje. als ze goed aankomen dan post ik dat wel even op t forum als iemand ook zoiets in gedachten heeft...
of als iemand andere alternatieven heeft dan hoor ik dat natuurlijk ook graag.

Verzendkosten worden hier waarschijnlijk misbruikt om de lage productprijs te compenseren. Dat zie je wel vaker. Dan lijken de producten goedkoper dan ze werkelijk zijn.

Maar verzending vanuit Aziƫ is inderdaad doorgaans veel goedkoper.

Back