electro/house liveset (korg esx + 2 synths)

SlaveoftheWave

Ouwe rot
Laatst gewijzigd:
Bericht door een moderator:
hoe de bliep kom je er in vredesnaam bij dit in te koop te zetten

Hmmm... kweet nie. Beetje beberkt om zo'n lange set met die 3 dingen alleen te doen. Ik hoor het er i.i.g. wel in terug.

ik vind die korg te beperkt qua sound
de beats klinken gewoon niet zo dik en de synthsounds zijn mij ook wat te ielig
die nord kan imho best wat rauwer klinken her en der en van de microq ben ik nooit fan geweest.. mja misschien de eerste dagen toen ik er 1 had :D
tis iig allemaal erg drooog.. ik mis fx ook.. en ruis, waar is de ruis

Ben nog maar een beginner wat betreft dit live gebeuren, sinds een half jaar de korg esx en ben wel verslaafd kan ik zeggen haha, en feedback kan ik dus goed gebruiken!

Zat eraan te denken een yamaha AN-200 toe te voegen aan het geheel -een extra apparaat kan geen kwaad- 8~ Denk dat dat wel een vette toevoeging kan zijn, en dat ik die ook kan gebruiken om verschillnde tracks beter in elkaar over te laten lopen.

Heb tot nu toe bijna alleen standaard drumgeluiden uit de korg gebruikt (wel getweaked, maar het blijven de meegeleverde samples). Misschien moet ik eens dikkere drums erin stoppen, gebruik ik die smart media card nog eens. Het is zo meer chill dan dat het dikke brute beats zijn, dat klopt wel. vooral de kicks kunnen beter vermoed ik..

en ruis... ik hou wel van clean:p En droog, bedoel je dat er wel wat meer reverb op mag?

Back