sequential circuits prophet 600

Status
Please reply by conversation.
Ik zit er ook naast denk ik, maar vond hem ook wat tegen vallen, al helemaal gezien de gemiddelde vraagprijs, heb ik liever een Juno 106 of Polysix, hou je nog geld over ook.
Waarom dan een Pro one aanraden, weinig duurder dan een Prophet 600, toch een SC, veel meer ballen, maar wel monofoon idd, dus als dat een rol speelt moet je dat niet doen, maar gezien je ook naar het YT filmpje refereert leek me dat het probleem niet.
Persoonlijk vind ik de Prophet 600 best leuk, maar wel veel te duur.

Klopt, en SC Prophet 600 gaat ook al weg voor rond de 700 en dan is 800 niet heel veel meer is mijn gedachte.

Klopt, en SC Prophet 600 gaat ook al weg voor rond de 700 en dan is 800 niet heel veel meer is mijn gedachte.

Hmm mischien heb je gelijk..maar in mijn beleving is de Pro 1 gestegen en de P600 op dezelfde plaats blijven staan in de prijslijsten..

Heb zelf een jaar geleden voor 700 een P600 gescoord en zie ze eigenlijk steeds meer voor die prijs worden aangeboden.
Maar goed, denk dat het met wat geluk nog wel zal lukken om er een voor 600 te vinden, en met wat geluk een Pro One voor 800, dan is het gat wat groter inderdaad, maar je moet maar net geluk hebben. In ieder geval vind ik de P600 te duur voor wat hij kan.

Heb zelf een jaar geleden voor 700 een P600 gescoord en zie ze eigenlijk steeds meer voor die prijs worden aangeboden.
Maar goed, denk dat het met wat geluk nog wel zal lukken om er een voor 600 te vinden, en met wat geluk een Pro One voor 800, dan is het gat wat groter inderdaad, maar je moet maar net geluk hebben. In ieder geval vind ik de P600 te duur voor wat hij kan.

Ik ook ....mischien klinkt ie op sommige vlakken niet verkeerd maar ik vond hem een beetje slomig overkomen.

Staat sinds gisteren een SC P600 op MP en is zit nu nog onder de 600 euro. Trouwens.. Heeft dezelfde VCO chips (CEM 3340) als de Jupiter 6, en de VCF/VCA chips (CEM 3372) die ook in de Xpander zitten.

Bedenk me net... de Prophet 5 heeft ook dezelfde VCO's als de Prophet 600 en Jupiter 6. Het filter in de P5 maakt het wel tot een héél andere synth. Ben voornamelijk verslaafd aan de Pad geluiden uit de P5 (heb de Rev 3 met de CEM 3320 filters). Het filter in de P 600 vind ik zeker niet verkeerd maar als ik ze een op een vergelijk klinkt het P5 filter gewoon een stuk romiger.

wel duurder maarwt eenmogelijkheden ,....
meteen extra met een andy6

en 16 voices multitimbre...met goed geluid

Staat sinds gisteren een SC P600 op MP en is zit nu nog onder de 600 euro. Trouwens.. Heeft dezelfde VCO chips (CEM 3340) als de Jupiter 6, en de VCF/VCA chips (CEM 3372) die ook in de Xpander zitten.

ligtniet aan de chips maar ande procesor,.. as eerder genoemd
dat t irrie is asde synth stepping sounds maakt terwijl je tweakt

ikdenk datje slechtere synths kan kopen
voor 600
wel leuk is dat de sc spullen beetje lijken stil te staan pro one was altyd wel 6-650 nu denk 750 a 800 = redelijk

en de p600 is steeds 6a700

kijk er zit wel midi op en standaard 2osc van p5/ obie quality

3340 zijn ok osc hoor !:doei:
kheb hier drie synth warze in zitten

Ik heb er hier net eentje staan en ik moet zeggen dat het lang geleden is dat ik zoveel lol aan een ouwe bak heb gehad :okdan:

ZELF proberen, lijkt me toch echt beter. Het is precies zoals Leo zegt: hij heeft een paar ijzersterke kanten en als dat nou net is wat je wil...

Status
Please reply by conversation.
Back