I'm with machinedrum

Origineel geplaatst door OnAcid
Ik heb trouwens nog steeds een Machinedrum Fobie. 8D (Bezoekers van de synthforum meeting weten wel waarom. :D )

(Bonk, Bonk, Bonk, Bonk, Bonk, Bonk, Bonk, Bonk, Bonk, Bonk, Bonk, Bonk, Bonk, Bonk, Bonk, Bonk, Bonk, Bonk, Bonk, Bonk, Bonk, Bonk, Bonk, Bonk, Bonk, Bonk, Bonk, Tsss, Bonk, Tsss, Bonk, Tsss, Bonk, Tsss, Bonk, Tsss, Bonk, Tsss, Bonk, Tsss, Bonk, Tsss, Bonk, Tsss, Bonk, Tsss, Bonk, Tsss, Bonk, Bonk ,Tsjak, Bonk, Bonk ,Tsjak, Bonk, Bonk ,Tsjak, Bonk, Bonk ,Tsjak, Bonk, Bonk ,Tsjak, Bonk, Bonk ,Tsjak, Bonk, Bonk ,Tsjak, ARGGH) ;)

Wellicht op de volgende meeting TWEE Machinedrums 8D 8D

;)

heheh, ja natuulk :)

dit is trouwens hetgene geweest wat altijd nog aan mijn studio ontbrak... een goede uitgebreide drumdoos
voor het zamplen, pb me even.

OOK VET

OOK VET

Heb hier thuis ff een elektribe Em 1 van JRS staan , output van dat dingetje in de inputs van elektron, Flink wat Lfo's erop Helemaal gaar Gaten en Vet hoor ! Net een Shermann net dan... :dj: :dj:

Origineel geplaatst door Jena_mu6
Heb de mijne ook nog, begin er wel een beetje op uit gekeken te raken................hij is vet maar ook VET overpriced en overrated......

Uitgekeken? Tis hoe je het bekijkt. Ik zie de mijne als een onwijs veelzijdige drumdoos waar ik ongeacht de stijl wel bruikbare drumkits voor kan maken. En duur? Ja, maar ik vind de prijs toch wel redelijk voor hetgeen er geboden wordt. Hij is lekker makkelijk in de bediening. *D

MMmmachinedrum

MMmmachinedrum

Jena_mu6 Weet jij er wel goed mee om te gaan?

Tof ding he die MD?

Origineel geplaatst door Bitcrusher
me loves that bitcrushing button :D

Machinedrum roeleerd grote tijd...plezier ermee!

Hmmm...ik sou toch ook graag een bitdepthreduction zien, niet alleen bitrate...

ik word helemaal scheel van dat felrode displeetje.....

Tja, was in het begin ook rete-spontaan over het apparaat maar na verloop van tijd ben je er gek genoeg toch een beetje op uitgekeken. Ik betrapte mezelf er ook op dat ik steeds maar die 'TR909' set eruit wilde halen ipv geheel iets anders maken...

conclusie : MD eruit TR909 erin :D

gr. Mario

Nee, ik kan er niet mee omgaan......dat zal het zijn .......

ff serieus, de klank heeft iets wat na een tijd gaat vervelen en de sequencer is vrij beperkt.

Met een Micromod maak je minstens zulke vette beats(wel meer werk) en die klinkt minstens zo vet.

ik vind m juist vet klinken...

en de interface is gewoon geweldig! patterns maken doe je in een handomdraai en alles in het bakje is goed te vinden.

maar het felrode display is idd een nadeel als je gaat werken in een donkere ruimte :(

maargoed, je kan niet alles hebben he?

Rode LCD

Rode LCD

Origineel geplaatst door STicKX
maar het felrode display is idd een nadeel als je gaat werken in een donkere ruimte :(

maargoed, je kan niet alles hebben he?

Wist je dat er een constast knopje op zit?? Zit onder de Grote draai schijf , ik heb er zelf nooit aan gezeten maar mocht het je even te veel worden.... (ps dit knopje kun je ook op de foto's op de Elektronhomepage ook zien , in the lab ofzo)..

Back