TK GVR: Juno-60

Status
Please reply by conversation.
Ja, 2 posts en 650 euro vragen 8D

Niemand een juno te koop? Prijs komen we wel uit. Liefst met kenton midi-dcb erbij.

Nog steeds op zoek, ik merk dat als de prijzen op ebay stijgen men hier op SF netjes meestijgt.

Op ebay gaan ze voor 700 of meer... hier op sf ook al richting 700 :( Ik zoek nog even en anders hoeft het van mij niet hoor, zoveel heb ik er niet voor over.

Is een CE-300 niks? Zit een beetje tussen de Juno 60 chorus en en de legendarische Roland studio-effecten in qua klank. Heb hem ooit voor 75 euro hier gekocht, meer dan 100 hoeft 'ie nooit te kosten. Qua Roland-strings zit je dan wel goed, die komen voor 80% op de chorus aan :okdan:

Een Boss bedoel je? En dan, moet ik toch een synth hebben die er doorheen wil...

Nou met die 400 euro wisselgeld knisperend in je broekzak moet dat toch wel lukken? Daar heb je met een beetje mazzel wel al een Matrix 6 voor. Die strings klinken zonder chorus al dik :okdan: en met al helemaal goed :luv:

Natuurlijk heb je niet de schuiven en de karakteristiekere Juno 60 sounds, maar wel een ontiegelijk veel flexibelere setup. Of zoek er iets anders analoogs bij wat wel knoppen heeft. Of een SQ80. Of. Of. Of.

Zat al te denken aan een Juno 6 maar die heeft weer geen arp... en die prijzen schietne ook al omhoog.

Zat al te denken aan een Juno 6 maar die heeft weer geen arp... en die prijzen schietne ook al omhoog.
.
Euh, das een fout op VSE, maar de juno 6 heeft precies dezelfde arp als de 60. Het verschil tussen de 6 en de 60 is dat de 6 geen memory heeft en geen DCB poort. Er blijkt wel een DCB kaart in te zitten. Ik heb wel eens gelezen dat je met weinig aanpassingen een D-tronics midi setje erin kan zetten, maar dat kan ik niet meer vinden en weet dus niet of het waar is.

Ofwel: ik zou dan lekker voor een 6 gaan, die kan je nog wel vinden voor 250-300 met een beetje mazzel. Volgens mij gebruikt 70% van de J60 gebruikers meestal de manualknop om gelijk te gaan tweaken. Wil je een sound echt gebruiken voor de volgende keer dan kan je 'm ff opschrijven of een foto maken. (ik heb geloof ik 4 of 5 essentiele klanken opgeslagen in m'n 60)

Ok, bij dezen: te koop gevraagd Juno-6. Memory is handig maar niet onontbeerlijk, 202/303/101 hebben immmers ook geen memory.

Btw, ik neem aan dat de 6 ook clock input heeft om de arp te syncen?

jep, alleen het geheugen, de dcb poort en de nul achter de 6

trouwens, er staat er nog een op MP, die staat er al tijden. Is niet moeders mooiste, maar als je er wat minder voor biedt heb je misschien voor een nette prijs een niet zo mooie maar werkende juno6
http://link.marktplaats.nl/293068115

jep, alleen het geheugen, de dcb poort en de nul achter de 6

trouwens, er staat er nog een op MP, die staat er al tijden. Is niet moeders mooiste, maar als je er wat minder voor biedt heb je misschien voor een nette prijs een niet zo mooie maar werkende juno6
http://link.marktplaats.nl/293068115
Die had ik gezien ja, diezelfdegast had ook een 60 die ik net miste...

Status
Please reply by conversation.
Back