Plaats hier een van jouw covers!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Net weer een song opgenomen, Wanna Be Starting Something van Michael Jackson!
Bij Het Begin stuk moest ik tijdens de 2e poging bijna over mijn nek(letterlijk), Het ligt sowieso aan mijn conditie, Maar ik heb volgens mij echt een groot probleem met mijn stem banden(Heb het in elk geval nog nooit zo erg gehad)..

Heb ook de Mama se mama sa koortjes gedaan inclusief de Ad-Libs! die klinken wel goed!

Het is trouwens niet het hele nummer maar het laatste stukje zeg maar!, Vind het begin niet iets voor hier(Zang is ERG slecht!)

Attachments

• Wanna Be Starting Something Snippet (Tyros+Vocals+backing+ad-lib).mp3
    869 KB · Bekeken: 122
te gek! shamone!

Ik ben zelf erg tevreden met het resultaat!

Net weer een song opgenomen, Wanna Be Starting Something van Michael Jackson!
Bij Het Begin stuk moest ik tijdens de 2e poging bijna over mijn nek(letterlijk), Het ligt sowieso aan mijn conditie, Maar ik heb volgens mij echt een groot probleem met mijn stem banden(Heb het in elk geval nog nooit zo erg gehad)..

Heb ook de Mama se mama sa koortjes gedaan inclusief de Ad-Libs! die klinken wel goed!

Het is trouwens niet het hele nummer maar het laatste stukje zeg maar!, Vind het begin niet iets voor hier(Zang is ERG slecht!)

Dit opstel tezamen met het bescheiden commentaar doet me er toe aanzetten om de bijlage te beluisteren!

..hmm, nee vandaag toch maar niet.

Nee, wie luistert er wel naar covers van mij?
Niemand, Vooral als er zang in zit hebben de meeste zoiets van BLEH!! JIJ KAN NIET ZINGEN!!, En dan luisteren ze niet eens;)

Nee, Mijn stem is op dit moment alleen goed om korte stukjes te zingen, Als ik bijvoorbeeld het hele nummer hier post hebben julie gelijk iets van, Bah.. wat is jouw stem slecht, Maar met korte stukjes is dat niet echt zo

Laat ik het zo zeggen:
Van de 4 minuten die ik zing zijn er 3 minuten niet heel zuiver

Hey Bradley, waar blijft de Juno nou?

762009068_5_cwlD.jpeg

Heb net een Jackson 5 cover op genomen...
Ben zeer tevreden over het resultaat!

De drums zijn niet overal even goed qua timing...
Maar overall vind ik hem erg goed!

Attachments

• Shake Your Body(tyros).mp3
    1,4 MB · Bekeken: 102
Ik vind de drums niet zo heel goed, Had er liever wat langer aan gewerkt, maar dat gaat niet meer(Sla geen Multitrack sessions op)

Heb net een Jackson 5 cover op genomen...
Ben zeer tevreden over het resultaat!

De drums zijn niet overal even goed qua timing...
Maar overall vind ik hem erg goed!

Ik zit momenteel in de lobby van een hotel, dus ik heb je nummer niet beluisterd. Maar ik ben de vervelendste niet, hierbij toch mijn commentaar.

Ik denk dat je de volgende keer misschien wat meer tijd erin kan steken. Je komt nu niet echt verder. Tis steeds meer van het zelfde.
De timing vind ik niet echt Juh van Het.

Maar het is het belangrijkste dat je hem zelf erg goed vind natuurlijk. Dat betekent dat je tevreden bent met het resultaat en dat het eigenlijk niet beter kan? Immers, je bent hier ook 15 minuten druk mee geweest?

Nou. groetjes

Ik zit momenteel in de lobby van een hotel, dus ik heb je nummer niet beluisterd. Maar ik ben de vervelendste niet, hierbij toch mijn commentaar.

Ik krijg altijd heel obscure fantasieën als ik denk aan hotellobby's, zal mijn sick mind wel zijn :)

Maar heb je hem nou wel of niet geluisterd?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back