Help! Tyros heeft Line problemen!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Tjonge, jij hebt wel hele onlogische en radicale oplossingen he? Had dan meteen een Triton gekocht.

Dit was bijwijze van..
Ik ben veelste blij met de Tyros ondanks z`n gebreken...
Het is trouwens een 2ehands aparaat!

Ben je ondertussen al zeker dat het probleem aan je Tyros ligt en niet aan je kabel?

Ik zou sowieso voor een correcte kabelverbinding kiezen en geen houwtje touwtje oplossing (dus geen overgangsstukken, veredelde mono, headphone out, dat soort dingen).

Ik ben er 100% achter dat het de Tyros is!

Ik heb hem nu gewoon direct op de Line-In van de pc aangesloten via de L+R Line-Out van de Tyros, En ook alleen de L en R apart genomen...
Hier uit blijkft dat ook de R apart niet werkt!

Waar woon je?

Hilversum, Dus dat is iets buiten de deur!

Je mag ook bij mij langs komen hoor Bradley. Zo'n soldeerverbinding is zo gefixt denk ik.
Check ook even of je wel een linker en rechter signaal hebt als je over de koptelefoon luistert. Dan weet je in ieder geval of het aan de socket ligt, of dat er al eerder iets mis gaat.

Heb je de line in nou al gefixt Bradley, of ben je al ingegaan op een aanbod van een de van de forumleden om je hier mee te helpen?

Ik denk dat ik veel klanten op dit forum zou hebben moest ik een handeltje in tumbleweed dispensers zou beginnen. ;)

Tumbleweed_20Dispenser_20_7ebz.jpg

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back