• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Lexicon Core 2 Pro Soundcard

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

MdJ

Stamgast
Koopje!!! Gaat weg wegens herinrichting studio, hier zijn de specs:

Lexicon Core 2 Audio System:

- 24-bit Architecture

- Bus Master PCI Architecture

- LexiPowerCore Technology to reduce CPU load

- Analog I/O: 4 in / 8 out (44.1 or 48 kHz Sample rates, Type 4 Compression.

- Digital I/O: ADAT; S/PDIF (Coaxial or Optical); Flexible clock synchronization

- ASIO and Wave Driver for PC

- Expansion Port for MP-100 Reverb & FX Card

Dit systeem werkt met PC (min. 200MHZ, 64 MBRAM, Win95/98) of met MAC (G3 of G4, 64 MBRAM, Os. 8.1 to 9.x)

Hij is voor 139,- op te halen, niet veel geld, dus reageer snel, dan mag je m van de week nog op komen halen.

Groeten,

Menno

menno@mennodejong.nl

Wordt niet meer ondersteund toch ??
Jammer, maar waarschijnlijk daarom weinig interesse.

Gewoon houden, heeft-ie ook Type IV AD-conversie ?

m.vr.gr,
ISPdeRuiter

Geen idee... zou je even op www.lexicon.com moeten kijken.

De enige reden dat ik m weg doe is dat de lexicon core 2 niet helemaal soepel loopt met AMD processors.

Waarom weet ik ook niet, maar ik moet iets hebben dat gewoon perfect werkt.

Die type IV conversion ga je nog missen. Mensen dit is een heel goed aanbod
als je niet tegen een beetje uitzoekerij opziet. In A'dam weet ik nog wat extra's
te liggen.

Ik hoop dat dit helpt,
ISPdeRuiter

Origineel geplaatst door ISPdeRuiter
Die type IV conversion ga je nog missen. Mensen dit is een heel goed aanbod
als je niet tegen een beetje uitzoekerij opziet. In A'dam weet ik nog wat extra's
te liggen.

Ik hoop dat dit helpt,
ISPdeRuiter

Het is gewoon een super geluidskaart. Alleen niet helemaal thuis in mijn setup helaas...

Voor ieder ander zou ie gewoon perfect zijn.

Deze kaart schopt kont meneer!

Neem de onderstaande punten in acht en je hebt voor deze centen bijna geen betere kaart!

* Zorg dat je ergens een 2e hands Intel mamaplank scoort met een p3 processor. (VIA-chips vindt ie niet lief...)
* Volg netjes de aanwijzingen in de handleiding en zorg voor de laatste drivers (op de site neer te laden)
* maak van de pc een dedicated bak alleen maar voor audio en midi.

Voor deze kaart geldt nu eenmaal dat je eerst moet inlezen en checken of je wel over een PC beschikt die voldoet aan de hardware compatibiliteit.

site: http://www.lexicon.com/core2/requirements.asp

En hij is er nog steeds... speciale synth forum prijsverlaging naar 125 euros...

Geen geld mensen.

Origineel geplaatst door MdJ
En hij is er nog steeds... speciale synth forum prijsverlaging naar 125 euros...

Geen geld mensen.

Is inderdaad geen geld voor deze kaart, ik gebruik ook nog steeds een Lexicon Core2.

Vermijd setup-problemen en andere onaangename verrassingen en lees ook het Support forum even door.

Ok, allerlaatste prijsverlaging naar 100 euro.

Als voor dit bedrag niemand m wil kopen, hang ik m december wel als versiering aan de kerstboom.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back