[track] Made you look

TFHats

Lidl
Hola!

Willen jullie je mening geven over de volgende track? Is van een internet maat van mij uit Amerika.

http://www.coolquake.com/links/index.html

De riff is uit de teaser van de nieuwste Tarantino film (Kill Bill).

Apparatuur en software die gebruikt zijn: Vestax mixer, Technics 1200 turntable, een cheap old yamaha keyboard en de mixing en processing is gedaan met Cool Edit Pro 2.0.

Ik vind het wel errug lekker klinken.

Goed gedaan!
Is die maat van jou gevraagd door NAS?
Of heeft hij de acapella ergens vandaan weten te trekken.
In elk geval is mijn vraag... wordt dit uitgebracht?

Ik heb begrepen dat er iets mis gegaan is bij de platenmaatschappij waardoor de 12" van Made You look hier niet te krijgen is.
Ik heb hem op een b-kant van een Brainpower 12" alleen daar staat de acapella niet op.
Ik geloof dat ik het origineel met die killer baslijn wel beter vind maar mischien moet ik die remix eens horen.

Niet slecht als je van die stijl houdt, maar ik geef toch de voorkeur aan de originele Apache loop. 8)

Serious damage inflicted on this track due to overcompressing.

De mix en de 'zozo' galm maakt het niet beter op eerlijk gezegd. Maar wat wil je ook met de apparatuur die hij heeft. Het idee is wel leuk en orgineel en hij heeft wel talent. Nu nog de ervaring. ;)

vetjes hoor !!!

word tijd dat ik ook een gitaar ga kopen ... :L

Dit is iets wat ik ook ooit nog eens ga maken, dikke hiphop met een GOEDE rapper maar die zijn er niet echt in NL.

Mijn complimenten, dikke track

Origineel geplaatst door da goose
Dit is iets wat ik ook ooit nog eens ga maken, dikke hiphop met een GOEDE rapper maar die zijn er niet echt in NL.

dan haal je er toch gewoon eentje uit belgië ;)

ik ken wel wat mc's uit belgië maar ik weet niet of je die goed vind.
ik bedoelde alleen te zeggen dat je met rappers makkelijk over de grens kan werken.
stuur een CD met instrumentals op en ze rappen er overheen en sturen hem terug.

Origineel geplaatst door da goose

Ik hoop dan maar dat je goed bekend ben met de Nederlandse HipHop scene. Ga alsjeblieft niet af op wat je op de TV en de radio ziet en hoort. :r

in nederland lopen ook wel genoeg goeie rappers rond
vroeger had je de nederhop webring maar die kan ik nu zo gauw niet meer vinden.
bar weinig te vinden over nederlandse hiphop trouwens als je een zoekmachine gebruit.

ik heb ook wel samen gewerkt met rappers hier een voorbeeld.

Een voorbeeldje:

Eject snippet

Overigens zou ik met die Nas acapella ook wel een remix willen maken. Misschien een idee voor de producers op dit forum? Eerst dan maar eens die acapella zien te krijgen.

Dit is inderdaad een leuke track, jammer van de mix maar daar kan hij waarschijnlijk niks aan doen...

Vergelijkbare discussies

Back