[Hardcore] Siebzehn - Chronics

Klinkt goed maar vind het meer naar versnelde hardstyle klinken als hardcore.:D
Zeker die kick.:P

leuk een keer hardcore van jou kant.
ik vind het jammer dat die kick weer erg lijkt op de rest, het zal vet zijn als je een keer totaal andere kick maakt kwa sound! dit lijkt echt te veel op elkaar (is en blijft mijn mening hé)
Ik luister hem nu op zacht volume op mijn monitoren, dus kan niet oordelen of de kick echt knalt enzo.
Dat zal ik morgen nog wel even zeggen.
vind de melodie ook niet echt super gevoelig, kan misschien iets meer gevoel in, die klank klinkt niet verkeerd.
ik mis hier en daar wel wat effecten, zal morgen wat precieser zijn, sorry hiervoor ;)
Misscien kon je ook een paar geluidjes in de intro en outro erbij doen die zich constant herhalen, zodat alles wat dikker klinkt zegmaar.
Ik zal morgen nog wel wat duidelijker zijn, maar hij klinkt wel oke is mijn eerste indruk.

Keep Up The Good Work!

klinkt vet.

maar probeer is iets anders met je stem te doen, something darker...

verder toppie opgebouwt :)

Heerlijk nummer. Staat hier weer lekker te knallen in de loop. Waar haal je de vocals eigenlijk vandaan?

my bad my bad, ik zat lekker deze hele week in Turkije te shinen!

Anyway:
Bedankt voor de comments, wat ik uit de comments haal is dat het vooral de afwerking nog wel wat gelikter mag. Daar stem ik 100% mee in, want ik heb er ook niet alles voor uit de kast gehaald zoals ik meestal wel bij de hardstyle doe.
De kick is misschien nog te soft, nog een dikke dist erover werkt misschien.
De vocals haal ik allemaal van internet of van de radio.
Als ik een nummer hoor met een vette rap sample of ik kom wat teksten tegen op youtube dan rip ik dat gelijk.
Ik heb 1 keer zelf wat ingesproken maar dat doe ik ook maar niet meer ;)

De kick is misschien nog te soft, nog een dikke dist erover werkt misschien.

Zou mss werken maar ik vind het een goeie hardstyle kick.:D
Heb je track is op 150bpm gespeelt en zou perfecte hardstyle track zijn.8~
Alleen de vocals gaan wat traag dan.:)

Back