TR-707 & midi.

Nope ik hoor niets van een geluidje als ik op start druk. Daarbij komt ook nog dat hij niet op start begint als ik op stop druk. Het is meer een continue los van dat start hij ook niet op de juiste tijd.

Wat gebeurt er als je een lege MIDI track/project gebruikt om de 707 te starten. Misschien spuugt Logic wel zoveel MIDI data uit dat de 707 (oud bakkie) zich compleet verslikt.

Kut man vervelend voor je Lu...

(lukt dat trouwens..... dupstep met een 707? :P )

Tjah dat doe ik al de hele tijd eigenlijk. Ik zit het nu even te proberen zonder logic dus mpc als master nou heb ik het soort van zelfde probleem.. Ook heb ik die 505 gebruikt om door te lussen naar de 707. Het gene wat er nou gebeurt is dat ze te eerste kick op een ander moment uit spugen en na 1/4 maat helemaal strak lopen met elkaar alleen niet met de mpc want die loopt net als ik het met logic doe voor op de rest.

Weet je zeker dat alle instellingen goed staan? Ik weet niet of je een aftel functie hebt op die drumdozen die per ongeluk aanstaat? Ik weet het ook niet denk ook maar hard op :P

Nee ik weet niet of ik alles goed heb staan anders had het wel gewerkt lijkt me. Misschien kan het gewoon niet wat ik wil? (lijkt me een beetje vreemd) En zover ik weet zit er geen metronoom op die dingen en ik hoor het niet dus dat zal wel mee vallen en ik zit ook niet in record mode dus dan lijkt het me sterk dat er zown aftel funktie aan kan staan. De drum dozen die ik via din sync aan stuur hebben geen ene rare start afwijking en als ik de 707 via din probeer werkt hij wel gewoon goed.

Je kunt de 707 niet MIDI syncen in tap write mode, helaas. Dus alleen voorgeprogrammeerde tracks krijg je gesynced.

Wat zeg je me nou?? Natuurlijk lopen de 7x7 wel midi sync in tap write mode.

Tjah was ik ook wel achter eerst sync optie kiezen en daarna de mode waar je in wilt werken. Als ik het andersom probeer lukt het niet om de sync optie te veranderen. Maargoed al met al is mijn probleem nog niet verholpen ;[

Nou het probleem is op gelost ik weet niet hoe of wat maar ik heb logic 9 geinstalleerd gisteren en vandaag ff geprobeerd en het werkt nu gewoon goed. Ben wel verkocht opeens aan die nieuwe logic ooh ooh flexy time is wel sexy time, maargoed dat is een ander verhaal ;]

Back