Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja ik weet het, ik ben alleen huiverig om zo'n ding vanuit de states over te laten komen, vandaar dat ik mn kansen eerst eens in Nederland/Belgie probeer te pakken.
Ja ik weet het, ik ben alleen huiverig om zo'n ding vanuit de states over te laten komen, vandaar dat ik mn kansen eerst eens in Nederland/Belgie probeer te pakken.
Ja alleen ben ik bang voor die 25 to life ( leuk he..ouwe sigs). Ik heb dus verschillende verhalen gehoord uit de kennissenkring die dus konden fluiten naar hun geld terwijl ze "verzekerd" hadden betaald met Paypal.
Ben nog vrij ouderwets op dit gebied, als het om een groter bedrag gaat, wil ik zelf toch nog het liefst een inspectie doen met eigen ogen. Ieder zn ding natuurlijk.
Voor de sound en de swing
Ik heb zelf een 2000 en vind deze ook aardig punchy, beduidend minder crunchy dan mijn s900 maar dat is logisch, 16 vs 12 bit. Alhoewel de 3000 ook 16 bit is klinkt deze toch punchy en lekker rauw in vergelijking met de 2000
Ik wil ook ooit nog een 60mk1 of 3000... Ooit zal er één komen..
Ik heb zelf een 2000 en vind deze ook aardig punchy, beduidend minder crunchy dan mijn s900 ..

En nu is Forza 3 zowieso de shit !