• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[Te koop] Korg Z1

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
de vraagprijs is ook niet messcherp. ik bied 650 euro, daar heb ik 'm net voor gezien. anders ga ik toch maar voor een prophecy.

Sorry Leo, maar dat past niet bij die schilders-ezel :D

vanaf vrijdag wel, als het goed is.
het komt trouwens echt door jou, geen gezeur: dat gepraat over electronika die het 30 jaar uithoudt.

Origineel geplaatst door Leo
de vraagprijs is ook niet messcherp. ik bied 650 euro, daar heb ik 'm net voor gezien. anders ga ik toch maar voor een prophecy.

Gaan we dreigen?! :duivels:
Leo, had ik je niet eerder verteld dat schilderen niet aan muziekmaken kan tippen. Beetje met een kwast Van Gogh zitten uithangen...
Overigens is dit hier geen Ebay. Dus als iemand daar een leuk prijsje kan scoren, wil dat niet zeggen dat hij overal ter wereld gelijk 650 euro moet gaan kosten. Dan had je op Ebay moeten bieden.:biertje:

schilderen gaat me toch aardig af. en al mijn buurmeisjes (18 +) willen wel voor me poseren.
en een oor kan ik wel missen. ik heb nog een koptelefoon liggen met 1 kapotte kant.

ik bedoelde alleen te zeggen dat die z1 best regelmatig langs komt voor prijzen vanaf 550 tot 700 euro, dus dat een bod van 500 niet zo heel erg bot is.

schilderen gaat me toch aardig af. en al mijn buurmeisjes (18 +) willen wel voor me poseren.
en een oor kan ik wel missen. ik heb nog een koptelefoon liggen met 1 kapotte kant.

ik bedoelde alleen te zeggen dat die z1 best regelmatig langs komt voor prijzen vanaf 550 tot 700 euro, dus dat een bod van 500 niet zo heel erg bot is.

Ik heb ze nog nooit voor minder dan 750 gezien hier in nederland (om daar even de nadruk op te leggen), dus als JIJ er 1 voor 550 voorbij ziet komen waarschuw me dan even !

:kont: :doei:

Als ik het kan, kan jij het vast ook.
Dus je moet gewoon zelf wat beter zoeken.

Origineel geplaatst door Hover
Niet te geloven maar onlangs stond er eentje op eBay Duitsland voor 1 EUR en niemand heeft daarop geboden 8D , http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=7797&item=2512260097

Maar eh, een Korg Z1 is een heel leuke synth en toch ook een beetje een 'natte droom' voor sound designers. Jammer dat Bounce hem (moet) verkopen.

"De verkoper heeft deze aanbieding voortijdig beëindigd vanwege een fout in de aanbieding"
staat erbij vermeld op e-bay.

Origineel geplaatst door C-Code
"De verkoper heeft deze aanbieding voortijdig beëindigd vanwege een fout in de aanbieding"
staat erbij vermeld op e-bay.

Oeps, niet gezien. 't Zou wel mooi zijn, 1 EUR voor een Z1 :D

Origineel geplaatst door artefact
Ik bied nog steeds mijn botte 500 euri's. :)

Dat is nu inderdaad wel een beetje bot, omdat ik intussen 650 heb geboden.
Er staat er trouwens weer een te koop, vraagprijs 650, op musicstorekoeln.de

Maar ook weer niet zo overbodig, want ik trek mijn bod in. Ik heb intussen een prophecy gekocht en die bevalt prima. Ik heb ook helemaal geen reactie gekregen op mijn bod en dat bevalt me ook niet zo. Het gaat toch om een hoop geld dat ik wil betalen dan kan iemand best even de moeite nemen om te reageren, al is het maar om nee te zeggen.

respect..

z1 multi KNALLERT

z1 multi KNALLERT

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
respect..
zeker erspect leo
nicey txt leo van gogh ,hmmmm
wie weet wordt het nog wat

en ikvindt jouw bod van 650 best en goede

ik wil namelijk ook een z1 eeen vindt 600 best redelijk
t lijkt mee ok alternatief voor mn nordlead
,.............