• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

WAT? ja, ik zei inderdaad een GEM WX2 en een Tascam Porta 07 :-)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

dath

Ingeburgerd
die bied ik aan. Op marktplaats is iemand die €20 biedt voor mijn WX met kapotte voeding. Na reparatie deed die t weer ff, maar toen ik hem een weekje niet head gebruikt startte hij weer niet op.
iemand?

Ook: lekker vintage, die Tascam Porta 07. Nu kan je eindelijk thuis opnamen maken 8o)
Basic equalizers, mogelijkheid voor een effectloop, en je kan 4 tot 7 (als je tracks ‘bumpt’) sporen opnemen!

leukleukleuk

Zaterdag (31 okt 09) verhuis ik, voor die tijd wil ik er af. In Arnhem danwel breukelen, laat maar ff weten.
06 25178831

Bericht door een moderator:
Het is verplicht een richtprijs te vermelden. Graag even toevoegen en de marktplaats-faq lezen. bvd.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back