ALPHA DRACONIS - MARISKA

Ik vind hem prachtig. Het is in mijn ogen je beste track ooit. Mss omdat het meer mijn genre is dan de tracks die je gewoonlijk maakt. Meer van dit zou ik zo zeggen.

Dit valt niet in het genre muziek dat mij aantrekt, toch vind ik het melodische gedeelte niet slecht.

De kickdrum begint erg vervelend te worden na een halve minuut.

Ben het eigenlijk wel met Boelie en de kritische noot van Ronegen eens..

je hebt leuke ideeen mariska, maar door de "goedkope" geluiden die je gebruikt komt het er niet uit gewoon...
probeer eens wat andere sounds om het wat meer hifi te krijgen...

Laatst gewijzigd:
Erg fijn :okdan:

Kleine, kritische voetnoot het dreigt al snel 1 heel lang intro te worden. Je gooit alle ondedelen er al vrij snel in maar doet er daarna weinig meer mee. Met deze wetenschap ging ik een 2e en 3e keer toch anders luisteren en niet meer wachten.

Maar nogmaals, erg fijn:)

Wat je zegt is waar, en ik heb dat probleem met veel tracks! Ik weet niet hoe ik een goede opbouw moet maken en een track goed kan laten "knallen".... :(

...maar niet alles hoeft altijd te knallen. Heeft wel 'n hoog "interlude" gehalte... maar wel weer lekker!

Ik mis een beetje zompige, dubby bassline en twinkelige pads of juist wat betere percussie of percussie achtige elementen als chord stabs. Zweven of beuken, maar maak een keuze. Het is nu net niks.

Maar ik zou hem wel af maken, de basis is wel goed.

Back