KORG Z1 patches en presets

ADBsound

Soundfield-Studio
Beste mensen,

ik ben opzoek naar sounds of Banken.

voor de KORG Z1 het internet is erg schaars aan het worden.

Gezien dat het een top synthesizer is zal er nog wel mensen zijn die wat hebben op een HD.

zijn er nog mensen met een KORG Z1 op synthforum?

Groet,

Andre

Er zijn hier ergens op het forum een aantal bankjes geupload een hele tijd terug, probeer 'm ze zoeken..

Ik zal van de week wat bankjes uploaden voor je, kan er nu zo 1 2 3 niet bij.

Ik ben superblij met mijn Z1 na 3 jaar, maar wat blijft dat ding een $#@! om te programmeren haha!

Ik heb MidiQuest XL ooit 's gekocht, en daar gaat patches maken wel heel makkelijk :)

Hoi,

we zijn bezig om een grote database te maken alleen voor de liefhebber van de Korg Z1,

in het begin had ik al een Z1 dat was echt een ramp weg mat dat ding.
toe over gestapt op de Waldorf, na een aantal jaar krijg je spijt de klankkleur is super zuiver van de Z1 vandaar dat ik er weer 1 aangeschaft heeft voor een klein prijsje.

misschien ook iets voor jou als je een liefhebber bent van de Z1.
we hebben al heel wat banken gevonden kijk maar op dit adres:
Korg Z1 database

Leuk initiatief!
In mijn "handtekening" vind je 2 banken, die je mag gebruiken. Zou je op je site kunnen vermelden dat je geen MIDI-OX moet gebruiken voor het zenden van system exclusive files naar de Z1. Ik heb zelf namelijk crashes op de Z1 gehad met MIDI-OX en heb ook klachten van anderen daarover gehoord. Bome's SendSX werkt trouwens wel perfect voor het zenden van system exclusive files van/naar de Z1.

Dank je wel,

Die gegevens waren bekend, alleen nog niet verwerkt en online gezet tips & tricks voor de korg Z1.

ik heb het verhaal opgenomen voor de lotgenoten en mede liefhebbers Z1.
als er nog dingen zijn voor korg Z1 is welkom bij ons om de webpagina uit te breiden.

Bedankt alvast.

Groet,
Andre

Dope!!

De Z1 heeft een klank om verliefd op te worden, dit beestje kan dan ook ècht alles :)

Lekkerste klavier die ik ooit bespeeld heb ook.

Ja daar heb je gelijk in,

Het is een synthesizer die oneindig kan gebruiken de meeste die nu nog verkocht worden zijn geen echt synthesizers meer zo als MM6 leuke klanken maar je kunt er geen sine toon meer uitkrijgen. vaste geluiden met fx daar ben je gouw op uitgekeken.

DE KORG Z1 blijft een topper.

Is er iemand hier die de Z1 gebruikt voor lekkere dance sounds, trance leads?

Zo ja, mischien wel een idee om een vid te posten?

Meestal zie je de Z1 in aktie als 'blaasinstrument' of rare organische FX.

Is mischien wel een idee voor de Z1 site ook, aantal (video)guides..?

Ik heb zelf namelijk crashes op de Z1 gehad met MIDI-OX en heb ook klachten van anderen daarover gehoord. Bome's SendSX werkt trouwens wel perfect voor het zenden van system exclusive files van/naar de Z1.

Ben Helemaal van midiox afgestapt, het is niet alleen de z1 die last heeft van MIDIOXidatie.
Bome's SendSX is simpeler en werkt beter, alleen de zendsnelheid wat trager voor de oudjes en rondo 8)

Back