Amt 8

foxenberg

This really pisses me off
Ola,

Ik heb Windows XP geinstalleerd en wil mijn AMT8 installeren, maar XP vindt hem niet! Ik heb hem aangesloten via mijn seriele poort. Op 98 deed hij het wel gewoon, maar nu wordt hij door XP niet herkend. Heeft iemand enig idee hoe ik mijn AMT wel goed kan installeren. Ik heb in het bios van mijn peecee beide seriele poorten aan staan, dus daar ligt het niet aan. :confused:

Cheers,
Fox.

Even de laatste drivers (die voor XP) downloaden bij Emagic. Daar vind je ook een gedetailleerde installatie beschrijving.

Origineel geplaatst door Hazes
Even de laatste drivers (die voor XP) downloaden bij Emagic. Daar vind je ook een gedetailleerde installatie beschrijving.

Laat ik mijn vraag anders formuleren: XP vindt de AMT helemaal niet, dus dan kan je hem ook niet installeren. Ik had de nieuwste drivers al gedownd. Normaal gesproken moet Windows aangeven dat er een nieuw apparaat is gevonden, maar dat doet ie niet. Ook met 'nieuwe hardware toevoegen' vindt de f**ker niets... :stupid

Origineel geplaatst door foxenberg
Laat ik mijn vraag anders formuleren: XP vindt de AMT helemaal niet, dus dan kan je hem ook niet installeren. Ik had de nieuwste drivers al gedownd. Normaal gesproken moet Windows aangeven dat er een nieuw apparaat is gevonden, maar dat doet ie niet. Ook met 'nieuwe hardware toevoegen' vindt de f**ker niets... :stupid

oh wacht ff, da's andere koek. Bij mij detecteerde XP volgens mij wel automatisch de AMT. Neem aan dat je eerst de AMT aanzet en vervolgens de pc? Ander serieel kabeltje proberen?

Origineel geplaatst door Hazes
oh wacht ff, da's andere koek. Bij mij detecteerde XP volgens mij wel automatisch de AMT. Neem aan dat je eerst de AMT aanzet en vervolgens de pc? Ander serieel kabeltje proberen?

Ja, die heb ik dus ff niet in huis hè... Ik kan het wel ff met de usb proberen, maar ik geloof dat die daarmee niet zo strak loopt. Ik heb hem net gekocht (2 weken geleden) en totdat ik windows xp installeerde, deed ie het prima met het seriele kabeltje... Dus ik snappem ff niet :confused: =(

Gewoon via USB aansluiten joh!

En via de seriele kabel is hij ook niet superstrak (tenzij je logic gebruikt) dus je kunt het proberen. :)

Bij mij werkte die nieuwste drivers ook niet...dus heb ik één versie lager geprobeerd, en toen werkte het. Moest um wel helemaal met de hand installeren, want XP vindt um sowieso niet.. >:|

Origineel geplaatst door fuse
Gewoon via USB aansluiten joh!

En via de seriele kabel is hij ook niet superstrak (tenzij je logic gebruikt) dus je kunt het proberen. :)

Ik had gehoord dat ie via de serieel met Cubase SX strakker liep. Maar als het via de usb niet uitmaakt, ga ik dat ff proberen. Ik hoop alleen dat die AMT niet kaduuk is. Ik houd jullie ff op de hoogte.

XP detecteerd deze inderdaad niet
je moet je AMT8 zelf aanbrengen met configuratiescherm --> hardware --> ja, ik heb... --> een nieuw apparaat toevoegen --> de hardware installeren die ik... --> besturing voor geluid video en spelletjes --> bladeren (map AMT 8 ) --> Unitor 8... --> OK

:biertje:

Back