sony chordmachine

deins

ADEMDUIF
SONY-CHORDMACHINE-boombox-with-chord-and-rhythm-80s_W0QQitemZ110451487626QQcmdZViewItemQQptZKeyboards_MIDI

http://cgi.ebay.com/SONY-CHORDMACHINE-boombox-with-chord-and-rhythm-80s_W0QQitemZ110451487626QQcmdZViewItemQQptZKeyboards_MIDI?hash=item19b76bf38a#ht_2613wt_912

wat een belachelijke prijs
wel een cool ding volgens mij

Wat een lelijk speelgoed, natuurlijk issie WEER "ultra rare", dat verhaaltje ken ik zo naderhand wel !

Ik ga denk ik ook maar mn speelgoed van vroeger verkopen voor 300 euro op marktplaats, zo te zien is er een goeie markt voor !

Thugging way heeft altijd van dit soort gear...
Dit is geen gear joh, dit is gewoon dom, en je bent nog dommer als je het koopt in mijn ogen !

Wat een lelijk speelgoed, natuurlijk issie WEER "ultra rare", dat verhaaltje ken ik zo naderhand wel !

Ik ga denk ik ook maar mn speelgoed van vroeger verkopen voor 300 euro op marktplaats, zo te zien is er een goeie markt voor !

Dit is geen gear joh, dit is gewoon dom, en je bent nog dommer als je het koopt in mijn ogen !

Vergis je niet in alle "verzamelniches" van de wereld. Boomboxes zijn ook collectors items...En in Japan heb je freaks..hahaha

Back