teecee
www.piraterevival.co.uk
Gezocht een quasimidi polymorph aub
Kas of ruilen (of kas en ruilen)
Gr
TC
Kas of ruilen (of kas en ruilen)
Gr
TC
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Staan daar niet vaak op, zijn best zeldzaam. Af en toe zie je ze wel voorbijkomen. Prijzen liggen rond de 450 euro.ebay.de checken. Staan vaak te koop daar.
Staan daar niet vaak op, zijn best zeldzaam. Af en toe zie je ze wel voorbijkomen. Prijzen liggen rond de 450 euro.
Dan is die prijs wel erg opgelopen, heb zelf rond de 400 betaald een paar jaar geleden.
er stond er ook nog eentje iets goedkoper:
http://cgi.ebay.de/Quasimidi-POLYMO...wItemQQptZStudioequipment?hash=item2ea8868911
Hij heeft inderdaad een bijzondere sequencer (quasimidi noemt hem morphing sequencer). Deze heeft 3 lijnen waarmee je elke parameter van het ding kunt sturen. De golfvormen van de oscillatoren zijn gesampled en klinken typisch quasimidi. Ik heb eens gehoord dat de kwaliteit van het geluid beter is dan dat van de sirius. Ik heb zelf nooit een sirius gehad dus daar kan ik niets over zeggen. Een van de ontwikkelaars van quasimidi heeft de spectralis gebouwd. Ik heb zo'n gevoel dat de spectralis een verbeterde en geavanceerdere versie van de polymorph is. Ook een spectralis heb ik echter nooit gehad.Ja, ook de prijs van deze gaat aardig hard omhoog. Ik lees altijd dat de mogelijkheden van de Polymorph vrij bijzonder zijn, maar dat het geluid weer erg tegenvalt. Heb er zelf nog nooit een gehad of maar gehoord.
Benieuwd te horen wat jij ervan vindt?
Hij het er zat, de lul...![]()
Is die 309 een beetje leuk?
Tja.. ze wilden gewoon een clone maken met 606/808/909 +101/303 geluiden in een. Qua interface redelijk gelukt, kwa geluid niet echt, het synth gedeelte iig helemaal niet. Desalniettemin kun je er aardig rauwe synth sounds uit krijgen.Ja die is een beetje leuk,al meerdere keren een gehad en die komt er nog wel weer eens in....alleen die bassynth hadden ze wat mij betreft wel weg kunnen laten..