R8 soundcards gevraagd

Status
Please reply by conversation.

chez

Ingeburgerd
Hoi allen,
Ben dus opzoek naar de losse soundcards.
Heb je nog wat liggen en wil je ervan af of weet je een tipje voor me,
dan hoor ik het graag van je.
Thnx, Chez

Hoi Hayo,
Thnx voor de snelle reactie.
Mijn voorkeur gaat uit naat de 4 en de 10, (had ik er nog even bij moeten zetten)
maar onder het motto jazz is de teacher wil ik ze toch van je hebben.
Wat wil je ervoor hebben?
Grtz, Chez

De jazzkaart gaat toch ook niet door, dus mag je voor allebij je prijs noemen.

Wat moet ik met deze sluit achteraan de rij mededeling, Ralph???

Wat moet ik met deze sluit achteraan de rij mededeling, Ralph???

Dat je achteraan de rij kan aansluiten!!!..Hahaha...

Ik geef je de beste kans om een R8 met de door jou gezochte kaartjes te kopen en de R8 weer zonder cards door te verkopen..
Want waarom zou je de kaartjes die de R8 gewild maken los verkopen??

ok helder, alleen jammer dat we ut hier over de jazz brush en dry kaarten hebben.

tjongejonge, jij hebt blijkbaar niks beters te doen dan andermans treads te vervuilen...
Ik geef dus aan dat mijn voorkeur ernaar uitgaat maar de Jazz en de dry kaarten ook welkom zijn, Ralph!

tjongejonge, jij hebt blijkbaar niks beters te doen dan andermans treads te vervuilen...
Ik geef dus aan dat mijn voorkeur ernaar uitgaat maar de Jazz en de dry kaarten ook welkom zijn, Ralph!

Ok bedankt voor deze oversympathieke reactie...succes

Ok bedankt voor deze oversympathieke reactie...succes
Inderdaad! :? Een beetje discussie over die R-8 cards kan geen kwaad volgens mij, maar blijkbaar wil chez alleen maar responses van mensen die roepen "Oh, je mag mijn Ethnic Percussion kaart wel overnemen voor 20 euro" ofzo. :dubbel:

Tip: Koop een R-8MKII; daar zit op 1 of 2 geluiden na, de hele 10 kaart al INGEBAKKEN! Ik heb zelf een R-8MKII en de losse kaartjes die ie niet in zich heeft (Sound Effects, Electronic, Ethnic Percussion, Jazz, Dry, Mallet, Metallic Percussion) maar dingen als USA Power Drums, Contemp. Percussion en Jazz Brush zitten al standaard IN de R-8MKII's eigen sample-library (soms ontbreken er 1 of hooguit 2 geluiden van de ROM-kaartjes in kwestie)

Wat ik persoonlijk wel grappig vind, is die shift van 'welk kaartje is het duurst/meest gewild'. Voorheen kon je de meeste kaarten op Ebay voor 20-40 euro krijgen, behalve Ethnic Percussion; daar lapte je standaard 80 tot soms wel 130 euro voor. Maar tegenwoordig (geholpen door de aanhoudende 808-hype) is Electronic (4) ineens niet snel meer onder de 50-60 euro te vinden.
Oh en chez, voordat ik je hoop geef OF om de wind uit je zeilen te nemen, mocht je weer (enigzins) gepikeerd reageren op de vermeende nutteloosheid en/of gebrek van toegevoegde waarde van dit bericht aan je thread; ik verkoop de mijne niet. Ben een verzamelaar. ;)

Leuk verhaaltje hierboven speedduiveltje, je kan zo bij Man Bijt Hond terecht met je mooie collectie. Ondertussen 2 mailtjes binnen met aanbod van allbij de kaarten.

Status
Please reply by conversation.
Back