Arrangement / compositie vind ik best heel geslaagd.
Wat de mix betreft heb ik nog wel een paar opmerkingen:
Basgitaar schiet nu nogal onder de kickdrum door qua frequentiegebied, ze "lijmen" niet echt met elkaar. Misschien wat meer sublaag van de kick naar voren laten komen, en juist iets sublaag van de basgitaar eruit.
Ik vind de drums (vooral de hihat + bekkens + snare) ietsje overgecompresst, en de drums passen qua ruimte niet zo goed bij de rest van de mix (ze staan iets verder weg, de rest van de instrumenten zitten vrij direct op de voorgrond).
Ook mis ik hier en daar een crash bekkenslag in de drumpartij, als een drummer een fill slaat, slaat ie 9 van de 10 keer een bekken op de eerste tel van de maat erna om de "explosie" af te maken, die mist hier een paar keer waardoor er een soort gat valt, en ook naar de overgang naar het rustige stuk, een crashbekken lijmt het hardere stuk dan wat vloeiender aan het rustige stuk. Al is het maar een splashje. Bekken zonder bassdrum is meestal ook een no-go, lijkt het net alsof de drummer van de kruk is gedonderd (ik hoorde er 1tje geloof ik) Verder is de basgitaar niet helemaal gelijk met de drums, hij komt er nu meestal iets achteraan en de noten zouden ook iets strakker kunnen eindigen (korter) om wat meer drive te krijgen, zo is het af en toe wat stroperig.