JSQ60 doet raar... batterij probleem?

Hej,

ik heb een JSQ60 die naast het feit dat hij er perfec tuitziet en ook zijn werk nog doet, toch soms eens flipt.

Alle ledjes gaan dan even branden en de metronoom piept mee.

Ook als ik hem aanzet doet hij even: piep piep pieeeuuuuuuwwwww... alsof hij stilvalt. Hij werkt dan wel gewoon maar toch, da's niet normaal.

Nu wil ik van dat ding vanaf, waarom, omdat ik het niet gebruik. Nu wil niemand dit ding voor een deftige prijs kopen, omdat hij zogezegd stuk is.

Iemand enig idee. Ik vermoed (ben hier niet alleen in) dat het de batterij is die na 20 jaar trouwe dienst toch zijn beste tijd heeft gehad.

2 AAtjes erin proppen zal niet werken vermoed ik...

Hallo Simon ,ik denk ook dat het eeen batterij probleem maar des ondanks heb ik wel interesse in u JSQ 60 ,wat dacht zo rond de 60 euro ,
ik hoop snel wat te horen ,mvg Borgezia

Aangezien je niet reageert op PM, dan maar via hier.
Ik weet dat dit geen verkoopsthread is, was ook niet mijn plan om dit via hier te doen.

In deze staat wil ik er minstens 80 euro van.

Ik heb bericht gekregen van Roland dat het wss gewoon een kapotte IC is. Als iemand weet hoe dit te fixen, let me know aub.

dtronics heeft een hele mooie midi voor de juno 60 ,daar ga ik nu voor
voor hele mooi prijs van 90 euro met verzend kosten ,misschien ook iets voor u .

Jup. Maar eerst de JSQ verkocht krijgen, pas dan heb ik centen voor die midi-kit.
En daarom moet ik weten hoe moeilijk (en duur) het is om hem te fixen.

Back