onrust nv
Onrust industriëele audio
Kom net trug uit einhoven van NOISE FROM THE GRAVE's eerste optreden. Ik kan alleen maar zeggen: GOEGEDAAN JOCHIE!!! Hij ZZ 1 dikke vette geluids muur neer om van te snoepen. Toen Nick&Robert(tegendemuur) aan het opruimen waren stond er een naakte kerel naast hun te schreeuwen in een Boss looppedaal. En na hun kwam sinterklaas&zwarte piet ook nog een paar liedjes schreeuwen. Het was alleen jammer dat de geluidsman niet wist waar hij voor achter al die knopjes stond. Maar sint&piet lieten zich niet kisten en er kwam toch nog wat lawaai bij hun vandaan. Na het optreden heeft sinterklaas nog FF uitgehuild op mijn schouder, waarna hij opgelucht heen ging. Ik heb echt helemaal blauw gelegen van het lachen. Om 11 uur ben ik zelf ook maar weer in de trein gestapt om dit lulkoek verhaal neer te pennen(knap he?met 1 computer
). Kwam er in de loop van de avond nog achter dat mijn jas net zo oud als nick is. dat zijn ook altijd van die dingen die het leuk doen op verjaardagen.
). Kwam er in de loop van de avond nog achter dat mijn jas net zo oud als nick is. dat zijn ook altijd van die dingen die het leuk doen op verjaardagen.
Laatst gewijzigd:
.....
......
(valt tegen he?)