Grafmeester LIVE.....Errug kicke

onrust nv

Onrust industriëele audio
In'n industriële bekisting op'n berg roestig ijzer
Kom net trug uit einhoven van NOISE FROM THE GRAVE's eerste optreden. Ik kan alleen maar zeggen: GOEGEDAAN JOCHIE!!! Hij ZZ 1 dikke vette geluids muur neer om van te snoepen. Toen Nick&Robert(tegendemuur) aan het opruimen waren stond er een naakte kerel naast hun te schreeuwen in een Boss looppedaal. En na hun kwam sinterklaas&zwarte piet ook nog een paar liedjes schreeuwen. Het was alleen jammer dat de geluidsman niet wist waar hij voor achter al die knopjes stond. Maar sint&piet lieten zich niet kisten en er kwam toch nog wat lawaai bij hun vandaan. Na het optreden heeft sinterklaas nog FF uitgehuild op mijn schouder, waarna hij opgelucht heen ging. Ik heb echt helemaal blauw gelegen van het lachen. Om 11 uur ben ik zelf ook maar weer in de trein gestapt om dit lulkoek verhaal neer te pennen(knap he?met 1 computer:D). Kwam er in de loop van de avond nog achter dat mijn jas net zo oud als nick is. dat zijn ook altijd van die dingen die het leuk doen op verjaardagen.;)

Laatst gewijzigd:
inderdaad.... sprakeloos....

verwacht jij dat al die dance-hippies zich hier gaan recycleren naar wat jij muziek noemt aan de hand van dit topic?

in mijn ogen heb jij moeite met referentiekaders: je loopt "out of the blue" andere dingen af te zeiken maar verwacht dan wel enthousiasme wat jouw wereldje betreft...

en ik heb nu al een helder idee van hoe jij nu gaat bashen op dit antwoord... heb jouw puberale reacties hier al genoeg zien langs komen op het forum

Ik kan het sowieso niet geloven, St. Nicolaas en zijn pietermannen komen toch pas op 14 november in Nederland aan?

Kijken naar naakte kerels die door een gitaareffectje heen schreeuwen is niet mijn ding, sorry..

Waren Asterix en Obelix er ook?

Vind het toch wel een leuke review ! :D

klinkt een beetje onwaarschijnlijk misschien, maar toch ook wel bijzonder! :okdan:

in mijn ogen heb jij moeite met referentiekaders: je loopt "out of the blue" andere dingen af te zeiken maar verwacht dan wel enthousiasme wat jouw wereldje betreft...

en ik heb nu al een helder idee van hoe jij nu gaat bashen op dit antwoord... heb jouw puberale reacties hier al genoeg zien langs komen op het forum

=(.....:Z......:dubbel:(valt tegen he?)

Laatst gewijzigd:
Ik kan het sowieso niet geloven, St. Nicolaas en zijn pietermannen komen toch pas op 14 november in Nederland aan?

Die zijn speciaal voor dat concert eerder gekomen. Twas alleen jammer dat de geluidsman hun geluid zo verprutste, maar de heren lieten zich er niet onder krijgen. En hebben een zeer vermakelijk showtje opgevoerd. Ik heb ze naderhand ook nog wel laten weten dat dit het leukste was wat ik in tijden had gezien. Kreeg ik toch nog een handje pepernoten. Maar Nick&Robert waren echt super, ik was erg onder de indruk. Twas alleen jammer dat ik zo vroeg trug moest.

Vind het toch wel een leuke review ! :D

klinkt een beetje onwaarschijnlijk misschien, maar toch ook wel bijzonder! :okdan:

Zo gaan dat soort concerten in het echt, ik heb me verhaaltje tuurlijk wel wat aangekleed, maar die naakte man die stond allemaal stem/schreeuw geluiden te layeren in zo'n Boss RC-20 pedaal. net zo lang tot het op muziek ging lijken. Hij was ook snel klaar met opruimen. Mic in een tasje snoeren en pedaal erbij, aankleden en klaar.

ja jongen, je staat daar mooi op te ruimen en ineens zit er de een of ander malloot in z'n blote reet achter je in z'n microfoon te knijpen. wtf?!

gelukkig dat wij echter geen dikke enthousiasme terug verwachten hier op het forum. nee nee, wij zijn maar aan't trollen hier natuurlijk, want we willen zeker niet dat mensen hierover kunnen lachen :frons:
oh neem het onrust niet kwalijk... hij is toch een kindje van hart 8o)

maargoed, opzicht zouden mensen toch wel ooit een keertje naar zulke gigs moeten gaan. wat je daar allemaal tegenkomt is zo raar, maar wel zo vriendelijk.

hier nog een video van paddo one & obie one live at Eindhoven Kwark met goed geluid:

er zijn er nog 3 van te vinden, maar dan wel met een wat minder geluid. voor de rest zijn nog geen videos bekend gemaakt van het optreden.

Back