Grafmeester LIVE.....Errug kicke

Die twee(?) zijn het altijd zo lekker eens he :okdan:

hee, ik heb nog een hele oude waterkoker, die maakt ookzo'n grafherrie als je 'em aanzet en het water begint te koken...

binnenkort koop ik een stillere, ik wil de waterkoker wel voor de portokosten versturen...
kan je zo je gearlist weer uitbreiden...mp3 is mogelijk op verzoek.

@ Omega: mocht je geïnspireerd raken door je keukengerei, begin dan aan de zogenaamde musique concrète. dat is altijd erg stimulerend voor het geest!

hee, ik heb nog een hele oude waterkoker, die maakt ookzo'n grafherrie als je 'em aanzet en het water begint te koken...

binnenkort koop ik een stillere, ik wil de waterkoker wel voor de portokosten versturen...
kan je zo je gearlist weer uitbreiden...mp3 is mogelijk op verzoek.

Hmm lijkt me wel wat voor onkunde(en thee in de studio):D

hier nog een video van paddo one & obie one live at Eindhoven Kwark met goed geluid:

YouTube- Eindhoven kwark NOIZE

er zijn er nog 3 van te vinden, maar dan wel met een wat minder geluid. voor de rest zijn nog geen videos bekend gemaakt van het optreden.

Teeering he,wat een herrie, en sorry hoor maar ik vind het ook niet echt grappig of leuk om naar te kijken. Eerder een beetje dom en puberaal.

Ik verwonder me echt serieus dat er met deze "rommel" zowiezo optredens te krijgen zijn

blijf je dan verwonderen, want het is nu eenmaal zo, en als je het niet leuk vind, moet je ook niet komen kijken en klagen.

je mening uiten is een ding, maar kom op, als ik nu alles zou afgaan op youtube wat ik niet leuk vind en dan nog's erover klagen, dan blijf ik aan de gang. ik heb wel betere dingen te doen, en daarbij hoort ook zo'n optreden houden, want daar heeft men wel plezier in.

Nou ik ben blij voor je dat met die gekke dingen toch optredens weet te shatteren, petje af ! :D

ja, want al dat boze ben ik dankzij deze muziek kwijt! hoera, geen zin meer om ruzie te maken. effectief én vermakend!

Ja natuurlijk, zelfs zonder muziek. 2 accuklemmen op je tepels stroom erop en gaan met die banaan.

ONKUNDE is onze musique concrete project

Back