leuke zaal, wel paar keer bijna m'n nek gebroken met die lllige opstapjes overal ....klank kon beter, 't leek vaak te gaan clippen
inderdaad, dat geclip was onnacceptabel.
ben trouwens ook bijna op m'n bek gegaan bij die trapjes.
Tzii : ms20, handschoenen en een bivakmuts.
zo. ben ik blij dat ik dat gemist heb.
Feine Trinkers Bei Pinkels : fun maar nu ook niet wild van.
ik vond het niet boeiend. het was een beetje van dat avantgarde zooi. meh. ik kon hem wel missen die avond.
Einleitungszeit : industrial puur.
wat was dat een teleurstelling zeg. die waren zo ontzettend koest bezig. het was zo erg dat ze flimpjes tijdens de optreden lieten spelen van andere, leukere optredens die ze gedaan hebben. echt belachelijk. waarschijnlijk dat ze daar het podium niet mochten verbouwen (was in een kelder trouwens) maar hun muziek is ook niet bepaald adembenemend.
edit: ik hoorde pas dat ze heel streng op pyro letten hier, en dat je niet zomaar in nederland met vuur mag spuggen. LAME!
Wertham : deed me op plaat al niks en't optreden was ook maar slap.
ik heb wertham pas geluisterd op myspace, en weet er verder niks van. zijn optreden was me eigenlijk zeer aangenaam, en nogal agressieve show. typisch op een goed manier vond ik.
dat die gast van SPK bij was voegde trouwens geen poep toe. mja, ik heb hem wel een hand moeten geven.
IRM : startte met Jarl-achtige drones, zwaarder en zwaarder wordens. was ERG goed vond ik
kolere zeg... ik had er weinig van verwacht, maar tot mijn verbazing hebben ze
ontzettend goed gespeeld! ik vond het perfect klinken, en omdat ze ook nog's als echte band op het podium stonden krijgen ze van mij extra punten!
al in al heb ik me dik vermaakt daar. ik had echt wat erger verwacht (
swarm z'n onschrijving over Tzii, zeg maar) maar het volk was lekker relaxed (misschien wel té relaxed). sowieso kijk ik uit tot de volgende keer dat ik de gelegenheid krijg om IRM weer live te zien. hoogst aangeraden!