CGA monitor voor een AKAI DP3200

Status
Please reply by conversation.

cult45

011110111000
nieuwe studio en heb een digitaal gestuurde patchbay gescoord. Alleen is de monitor weggetieft.

wie o wie heeft nog een CGA monitor leggen?

zoiets dus.

akaipatchbay.jpg

Kun je niet gewoon een Vga nemen? Of met een converterplugje er tussen?
Leuk dingetje ;-)

Ja, dat spreekt mij enorm aan, ik heb een Fairlight MFX3+ ;-)

blijkt niet zomaar naar VGA te kunnen. CGA is een digitaal signaal(vs analoog VGA) en heeft een hele lage sync rate die de huidige monitoren niet aankunnen. Ik snap het niet helemaal maar heb de laatste dagen aardig wat google tijd erin zitten. Converters kosten vanaf 60 euro vanuit buitenland. Andere simpele diy optie blijkt een scart conversie, maar moet dan wel op een tv die NTSC aankan.

blijkt niet zomaar naar VGA te kunnen. CGA is een digitaal signaal(vs analoog VGA) en heeft een hele lage sync rate die de huidige monitoren niet aankunnen. Ik snap het niet helemaal maar heb de laatste dagen aardig wat google tijd erin zitten. Converters kosten vanaf 60 euro vanuit buitenland. Andere simpele diy optie blijkt een scart conversie, maar moet dan wel op een tv die NTSC aankan.

Is dit apparaat wel al die hassle waard of doe je het for the love of it???

is trouwens als goed is analoog 32 i/o, digitaal aangestuurd.
:mega:

ik snap niet waar de edit knop is gebleven, maar volgens mij is dit wel de moeite waard om routing van mn externe ghetto effecten met projecten te kunnen recallen.

Daarbij heb ik net mn studio samengevoegd met die van iemand anders. Hij draait op protools(vs logic) en is vooral met opname bezig. Wij gaan wel de digi 002(+mackie onyx 8pre's en joe meek tubes zooi via spdif) delen en hiermee kunnen wij hopelijk snel switchen tussen synth routing en mic's.

helaas, dat is de mijne. Alleen hebben zij 2 weken geleden de monitor weggegooid. Heeft 2 weken op de stoep gelegen. :?

Ik heb een CGA monitor staan, maar moet nog even bedenken of ik hem wel kwijt wil, hij is van mijn eerste computer waar ik dan niets meer aan heb en waar eigen geschreven software op draait. Mocht je echt niets vinden kan je me altijd nog ff een pb sturen. Kleur is trouwens Amber (oranje)

Status
Please reply by conversation.
Back