Not over yet.....

Johndoe11

Gedeactiveerd account
Vandaag maar eens begonnen aan een nieuwe remix, nog lang niet klaar, maar ben ff benieuwd wat jullie van de opzet vinden.

Last edited by a moderator:
mooie opzet hoor. Vind de zang er nog wat karig van afkomen t.o.v. de rest van je mix die al redelijk "af" klinkt. Lijkt er nog een beetje los op te liggen.

Klinkt mij goed in de oren ondanks dat er best nog een bepaalde leegte in het nummer zit
(Ik mis nog iets wat het lage spectrum onder het orgeltje lekker vult). Maar ik hou wel van dit geluid.
Vind het eigenlijk wel jammer dat 'ie nog iet af is ;) Ben benieuwd wat het eindresultaat gaat worden.

klopt, vocal alleen even eerste couplet erop gezet en staat nog erg "los" . Opzet van de track moet een beetje richting Marco-V / Paul Miller wat diepere trance worden. vocal ga ik mee stoeien wanneer ik m'n arrangement enigsinds op poten heb.
Komt een redelijk grote EPIC break aan, met totaal nieuwe progressie, maar die ben ik nog aan het schrijven. waarin not over yet dan los gaat.... (maar totaal anders dan in het orgineel.)

Klinkt lekker, alleen gaat teveel geluid naar mijn rechteroor. Misschien beetje anders pannen?

Ik had mijn koptelefoon op, vandaar.

Inderdaad, hihats zitten voornamelijk rechts. De autotune mag iets minder opvallend vind ik...

Maar harmonisch moet je het toch nog eens goed bekijken hoor, want daar klopt niet veel van. Zo los op het gehoor staat de vocal in Em en is je track gebouwd in Am, die twee toonladders hebben niets met elkaar gemeen.

De progressie in't origineel is C - Am - Em en die in jouw track Am - G - Fm - E, dat roept om te wringen.

Back