[filmpje] Live improvisation part 3

Unic

El Musica
Zie tegenwoordig veel youtube filmpjes voorbij komen. Dus ik wil niet achterblijven:D

Hierbij part 3 van mijn improvisatie filmpjes.

En dan weer de eeuwige vraag: Leuk?8)

btw: het aller laatste stukje is niet echt geimproviseerd, want dat speel ik wel vaker;)

Unic, vind het echt wel een bepaald gevoel hebben!
het is op de een of andere manier heel rustgevend, niet mijn style maar je merkt wel dat je muzikaal bent.
Vind het een tof filmpje ;)

tnxx. Het bevalt dus wel.

Gear:
Yamaha HS7 (orgel) als master klavier en mislukte pad op het einde, Roland D70 doet niet mee:D
Computer: V-stack met Hypersonic2 (beide klavieren), Nexus (onderste klavier),The Grand 1 (onderste klavier) en A-Synth (bas)

klinkt lekker:okdan:

Jij hebt snelle vingers zeg!
Wou dat ik zo snel was. Ik struikel nog te veel over de toetsen.

Klinkt lekker hoor. Kruising enya / vangelis.

Heb eigenlijk niets af te zeiken. Alhoewel....
Heb je die bovenste synth nou gewoon los op je orgel gezet?

8~

Heb je die bovenste synth nou gewoon los op je orgel gezet?

Ach, meneer is te lam om zijn toetscontacten schoon te maken, dus die D70 is eigenlijk gewoon een heeeeeel brede module :)

Het filmpje toont je ware kracht, virtuoze droommuziek recht uit het hart. :okdan:

Het is inderdaad duidelijk dat je talent en gevoel hebt. Ik zou een beetje oppassen met die zee van galm en layers upon layers van geluiden.. dat klinkt al snel cheesy..

Wat ik ook een klein beetje mis is een echte lijn in het geheel, Nou is dat niet per se nodig, maar ik denk dat dat het toch een beetje gefocuster en meer als een nummer laat klinken, inplaats van een serie solo's en toffe akkoorden.

Ok genoeg gezeikt.. lol..Ik heb er met plezier naar geluisterd iig :)

Back