Crumar Trilogy

Status
Please reply by conversation.
gaat het om de chips?

denkt wel want wie wil nu een grooooote bk beest van crumar [ = cxxl ]
zonder sound eruit

ja er begint een levendige handel te ontstaan in chips van analoge synth's
, op zich prima, niks mis mee.
en de trilogy zit er vol mee en is goedkoop te vinden, zeker als ie "stuk" is.
( wel jammer als dat hier ook het geval is , heeft ook zoiets als een middeleeuws boek in stukken te delen omdat de gravures apart veel meer opleveren dan het boek in de verkoop )

ja er begint een levendige handel te ontstaan in chips van analoge synth's
, op zich prima, niks mis mee.
en de trilogy zit er vol mee en is goedkoop te vinden, zeker als ie "stuk" is.
( wel jammer als dat hier ook het geval is , heeft ook zoiets als een middeleeuws boek in stukken te delen omdat de gravures apart veel meer opleveren dan het boek in de verkoop )

Dat is niks nieuws.

Dat is niks nieuws.
nee dat klopt, het stond er gisteren ook al op
yesterdayspapers zo gezegd
zou mooi zijn als er ooit gewoon kleine programeerbare chips komen die als vervanging van cems etcetc kunnen dienen en in de jp8'en etc etc gewoon kunnen worden ingebouwd als vervanging ( met een setje verschillende pootjes erbij en zo)

En welke purist die heden ten dage nog met een 30 jaar oude analoge synth speelt gaat een IC daarvan vervangen willen zien door een mini-DSP? Want een werkelijk analoge schakeling van torren, weerstanden en dergelijke in een IC is natuurlijk moeilijk programmeerbaar te maken. Of het zou een wonder-IC moeten zijn die in zich een hele voorraad aan deze analoge componenten aan boord heeft, samen met een leger aan programmeerbare switches welke je toelaten er zowat elke mogelijke schakeling in te maken. Maar dat lijkt me meer droom dan haalbare realiteit...

Of het zou een wonder-IC moeten zijn die in zich een hele voorraad aan deze analoge componenten aan boord heeft, samen met een leger aan programmeerbare switches welke je toelaten er zowat elke mogelijke schakeling in te maken. Maar dat lijkt me meer droom dan haalbare realiteit...
ik weet niet of het perse zo moeilijk zou moeten, maar inderdaad zoiets bedoel ik. digitaal en analoog "tegenlijk" in en uit

heeft iedereen dann en CEM3320 + CEM3330 voor mij? Dan kan ik mischijn mijn oude Trilogy veerder restaureeren...

Uiterlijk niet zo mooi, maar beter dan hem in de kast te plaatsen..
Ik wil alleen maar weer muziek daarme maken.

leuke tabel

en jupiter8 met discrete oscillatoren, maar toch wel leuk , zal toch wel grotendeels kloppen.
?

Status
Please reply by conversation.
Back