Arp Odyssey MK3

Status
Please reply by conversation.
boys
ik heb een teisco gehad en octave one ook [diesvett]
is nog geen oddy
solus wilk wel yep !
ola

Ik heb hier een Teisco 110f en een Odyssey staan, en die zijn inderdaad qua klank niet te vergelijken. Wat niet wil zeggen dat de een beter is dan de ander, want de Teisco is een heerlijke machine. De Arp heeft al met al een wat fellere, directere klank vind ik.

Als ik er een weg zou moeten doen weet ik niet welke ik zou moeten kiezen in ieder geval :)

teisco = best ri octave ..srm ,...das weer moogie sounding
denk prodigy met meer controls
dus srm = mega teisco ook zoiets arp blijft arp helder /raw
:)

Laat iedereen maar voor een MK III gaan, ik weet wel beter.
De MK I is de degene met de mooiste sound.

Dus binnenkort staat er een MK1 te koop ??
Eerst is het betrouwbaarheid-dit-constructie-dat en nu een berg mensen roepen dat het primair om het geluid gaat bij synths, gaat je voorkeur ineens uit naar een MK1 ?
Hoe staat de wind, schipper ?

Niet te snel oordelen, heb al lang geen MKI meer :D
En constructief gezien is de MK I en II idd minder stevig als de MKIII (daar vertel je niets nieuws mee, weet een ieder) maar in technische zin niet minder of meer storingsgevoelig als een
MKIII, dus in dit geval heb ik het helemaal niet over betrouwbaarheid?
Je haalt van alles door elkaar, je bent hier in de Odyssey threat niet in de Prophet 5 threat?
Neem er nog één :mega: kun je daarna misschien weer helder denken.

Ja natuurlijk, dat weet een ieder, ik had gisteravond nog een discussie met mijn oma omtrent de constructie van de verschillende Oddy's (Oddies..?) .. onder het genot van een glaasje advocaat :mega:

Maarreh...het gaat er helemaal niet over of ik iets nieuws vertel wat die constructie betreft, is mijn bedoeling ook helemaal niet.

Enfin...ik zal wel threads door elkaar halen. Ik wist ook niet dat je voor verschillende threads, verschillende persoonlijkheden dient te activeren.
Ik zal er eens een paar bijkopen binnenkort :luv:

Wist je nog niet dat ik een Jeckyll and Hyde nature had :duivels:
Heb ook nog een borderline stoornis, schizofreen en ga straks nog moorden ook :smeris::slotje:
Wat een lol zeg,'' kill all the human beings and let the machines (synths) rule''

De ware kerstgedachte ! :engel:
Hulde :kroon:

Klopt het dan of vind jij het ook ?
Ik heb ze namelijk nog steeds alle 3 en mijn
volgorde is : MK2,MK1,MK3, dus dat klopt dan
niet ;) ?

klopt!!
ik heb de drie versies (gehad). de white face heb ik gehouden

Status
Please reply by conversation.
Back