Jomox Sunsyn

Otlen

Lid
http://cgi.ebay.de/Jomox-Sunsyn-im-...wItemQQptZStudioequipment?hash=item2557301607
Nu kopen EUR 3.490,00 of een voorstel doen.

!B,(HuuwBGk~$(KGrHgoOKkYEjlLmbku,BKrPVr7zS!~~_3.JPG

Ik zie wel vaker sunsyns staan voor veel poen...zijn ze dit bedrag werkelijk waard?

Laatst gewijzigd:
Ik zie wel vaker sunsyns staan voor veel poen...zijn ze dit bedrag werkelijk ward?
Dat kun je je bij veel synths afvragen, vooral bij de oude roland en korgjes. Dit is een moderne analoge synth.

Maar wel een Andromeda. 2 zelfs. Wat doet deze moderne analoge synth dubbel zo goed als een Andromeda? Behalve eenvoudiger programmeerbaar zijn dan? :)

Een juup8 voor 3400 lijkt me overigens wel haalbaar, maar dat terzijde.

Maar wel een Andromeda. 2 zelfs. Wat doet deze moderne analoge synth dubbel zo goed als een Andromeda? Behalve eenvoudiger programmeerbaar zijn dan? :)

Een juup8 voor 3400 lijkt me overigens wel haalbaar, maar dat terzijde.

Denk met een beetje mazzel dat er wel een JUUP voor te vinden is ja...

Doe mijn maar een JUUP!!!

ik vind ze er toch geil uitzien nooit in het echt overigens.Zijn er niet zoveel van zeker?
en wat doen rco's?

Ik heb hem eerlijk gezegd nog nooit gehoord. Niemand hier op SF die ervaring ermee heeft?

van vintage synth The SunSyn features 2 analog oscillators (VCO's) per voice. The waveforms include sawtooth, square and pulse with pulsewidth-modulation. But in addition to these are the new Ramp Controlled Oscillators (RCO's). The RCOs follow the VCO characteristics like modulation, sync, tuning and frequency alterations. The RCO's use digital sounds which come from 4 wavesets, each with 256 waveforms each. In effect, these digital sounds get an analog treatment for nicer, warmer and fatter tones. There are 4 RCO's per voice and wavesets can be added via PCMCIA-card.

best cool dus

en dat 8 stemmig polyfoon niets mis mee denk ik

geeft niets hoor maar goed was niet echt een reply waar ik verder mee kwam ;) wel een heledikke synth btw die sunsyn check de specs jammer van de bizzar hoge prijs

Back