Jomox Sunsyn

haha voor een 303 (jajaikweethetstandaardvoorbeeld) word toch ook 1000+ euro neergelegd slaat ook helemaal nergens op als je het mij vraagt
bij de sunsyn betaal 3000 euro ok maar dan heb je wat ook een dikke synth met moeielijk veel opties en patch mogelijk heden

haha voor een 303 (jajaikweethetstandaardvoorbeeld) word toch ook 1000+ euro neergelegd slaat ook helemaal nergens op als je het mij vraagt
bij de sunsyn betaal 3000 euro ok maar dan heb je wat ook een dikke synth met moeielijk veel opties en patch mogelijk heden

Klopt wel maar een sunsyn heeft toch niet de status, geschiedenis en charisma dan die van een 303.

nope als het goed is koop je de sunsyn dus oook voor zijn opties ;)

nope als het goed is koop je de sunsyn dus oook voor zijn opties ;)

Rechtvaardigen die zijn prijs? Jammer trouwens dat ie geen toetsen heeft.

Ik vraag me af hoe makkelijk je de Sunsyn weer door kan verkopen mocht je er klaar mee zijn of iets anders willen. Dat is bij de 303 denk ik een minder groot probleem als bij de Sunsyn.

Rechtvaardigen die zijn prijs? Jammer trouwens dat ie geen toetsen heeft.

goeie vraag ik zal waarschijnlijk nooit in mijn leven eenbudget krijgen om dergelijke synths te kopen dus eigenlijk zou ik gewoon mijn mond moeten houden gheghe

Remco...
Ga je mond spoelen met water en ZEEP! :D

ff serieus...
voor 3400 eurootjes zou ik veel eerder gaan voor een 2e hands 3osc. (met 1 high end osc) Doepfer en 3osc. Dotcom basissysteem....

Als je eenmaal een begin hebt, is het veel makkelijker om eens in de 3-4 maanden een module erbij te kopen :)

Voor een 2e hands A-100 systeem ben je wsl eur850,- kwijt
Dotcom ong. 2x zoveel (afhankelijk van de modules)

Remco...
Ga je mond spoelen met water en ZEEP! :D

ff serieus...
voor 3400 eurootjes zou ik veel eerder gaan voor een 2e hands 3osc. (met 1 high end osc) Doepfer en 3osc. Dotcom basissysteem....

Als je eenmaal een begin hebt, is het veel makkelijker om eens in de 3-4 maanden een module erbij te kopen :)

Voor een 2e hands A-100 systeem ben je wsl eur850,- kwijt
Dotcom ong. 2x zoveel (afhankelijk van de modules)

ik zou denk nog voor een modular gaan nog voor sunsyn als ik zoon budget had ;)

Er staat er nog een, iets duurder.

Ja...
ga je een vrouw kopen? :D

ik moet ook maar es beginnen met sparen voor een vrouw :luv:

ghehe nee hoor die heb ik al (je kan beter je geld ergens anders aan uitgeven :P)
3400 he hmmm zou beginnen met mooie tafel en monitoren en dan is het al op denk ik :P nog een leuk monosynthje erbij teisco 60f ofzo en dan is het echt op

ghehe nee hoor die heb ik al (je kan beter je geld ergens anders aan uitgeven :P)
3400 he hmmm zou beginnen met mooie tafel en monitoren en dan is het al op denk ik :P nog een leuk monosynthje erbij teisco 60f ofzo en dan is het echt op

op = op he....:mega:

Back