CptCRxCK
Ouwe rot
op youtube staan wat demo's. zou zo eentje wel willen hebben hoor![]()
ja te gek he die demos klinkt echt zwaar ok
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
op youtube staan wat demo's. zou zo eentje wel willen hebben hoor![]()
ja te gek he die demos klinkt echt zwaar ok![]()
haha voor een 303 (jajaikweethetstandaardvoorbeeld) word toch ook 1000+ euro neergelegd slaat ook helemaal nergens op als je het mij vraagt
bij de sunsyn betaal 3000 euro ok maar dan heb je wat ook een dikke synth met moeielijk veel opties en patch mogelijk heden

nope als het goed is koop je de sunsyn dus oook voor zijn opties![]()
Rechtvaardigen die zijn prijs? Jammer trouwens dat ie geen toetsen heeft.

goeie vraag ik zal waarschijnlijk nooit in mijn leven eenbudget krijgen om dergelijke synths te kopen dus eigenlijk zou ik gewoon mijn mond moeten houden gheghe
Ik vraag me af hoe makkelijk je de Sunsyn weer door kan verkopen mocht je er klaar mee zijn of iets anders willen. Dat is bij de 303 denk ik een minder groot probleem als bij de Sunsyn.
Remco...
Ga je mond spoelen met water en ZEEP!
ff serieus...
voor 3400 eurootjes zou ik veel eerder gaan voor een 2e hands 3osc. (met 1 high end osc) Doepfer en 3osc. Dotcom basissysteem....
Als je eenmaal een begin hebt, is het veel makkelijker om eens in de 3-4 maanden een module erbij te kopen
Voor een 2e hands A-100 systeem ben je wsl eur850,- kwijt
Dotcom ong. 2x zoveel (afhankelijk van de modules)

ik zou denk nog voor een modular gaan nog voor sunsyn als ik zoon budget had![]()

Naar mijn weten is het zeker de 3e keer dat deze SunSyn te koop staat....dus makkelijk zal het idd. niet zijn om hem te verkopen.
Ja...
ga je een vrouw kopen?
ik moet ook maar es beginnen met sparen voor een vrouw![]()
)
nog een leuk monosynthje erbij teisco 60f ofzo en dan is het echt opEr staat er nog een, iets duurder.
ghehe nee hoor die heb ik al (je kan beter je geld ergens anders aan uitgeven)
3400 he hmmm zou beginnen met mooie tafel en monitoren en dan is het al op denk iknog een leuk monosynthje erbij teisco 60f ofzo en dan is het echt op