[tribal progressive?] Trebla - Gravity

Trebla

Reason-er
Ik heb 3 avonden aan deze track gewerkt, totaal ongeveer 8 uur.
Hij is gemaakt met Reason 2.
Hij is in de style van een andere track van me (Deep Grumble), ik weet niet of die ik die hier nou ook gepost heb :confused:

Ik ben in ieder geval benieuwd wat jullie van deze track vinden en feedback is altijd welkom.

http://www.xs4all.nl/~vthart/tracks/gravity.mp3

PS. Kwaliteit is wat minder (hoog een beetje afgekapt) door de 96 kbps mp3.

very nice!
lekkere percussie
hij is niet te stil ofzo, maar ik denk toch dat er gaandeweg nog wat extra/nieuwe/andere elementen in de track zouden kunnen worden opgenomen

erg profi :okdan:

ben benieuwd met wat je dit zo ongeveer gemaakt heb ...

het heeft genoeg verschillende lagen + sweeps wat mij betreft, smaakvol zeg maar. hij zou zo van een deep dish cd-tje weggelopen kunnen zijn :W

Bedankt voor de reacties allemaal.

Bahamut:
Misschien kan er hier en daar nog wat extra variatie, klopt.

muxer:
Gemaakt met Reason 2.0 zoals ik al zei, daarna door T-Racks gehaald om hem te masteren. Afgemixed op Alesis Monitor One MK2.

Googol:
Ik had er eerst vocals in maar dat was niet helemaal zoals ik wou, ik ben nog opzoek naar geschikte vocals of stemmetjes voor in de break misschien.

Hmmmmmmmmmmmm, klasse klasse klasse, echt een retegoeie track, echt dat je zo op reis gaat in de muziek, (snapt iemand wat ik bedoel, of lul ik nu gewoon scheef?) !!! Anyways, goeie track dus, zal nog wel even duren voordat ik dit met reason voormekaar krijg...
Groeten, maurice

Hij swingt lekker. Een blijvertje.

Hij klinkt erg gaaf hoor. Petje af!

Jammer dat je de mastering zo hard hebt gemaakt dat alle dynamiek eruit is geperst. Gewoon in T-racks het niet zo hard zetten, laat wat ruimte over voor de dynamiek. :)

Thanks again!

Fuse:
Ik zal hem nog is minder hard proberen te maken, kijken hoe het dan klinkt.

Back